ХО. ХО. ХО. ТРЕПЕРЕТЕ, СМЪРТНИ!!!!

Вчера си дръпнах и изгледах Дядо Прас. Никак не съм разочарована, дори напротив! 🙂 Е, верно си е, че магьосниците кой знае защо бяха странно кльощави, докато Ноби беше донякъде закръглен, верно че, Смърт подозрително приличаше на извънземно, но това си е козметика… Е, не е съвсем козметика, Деканът поне трябваше да е дебел, а не беше, но се изтрайва. Обаче въпреки всичко филмът си следваше духа на книгата, дори бяха изчистени някои нелогични моменти в нея. Ревизорите бяха много правилни. Сюзън беше доста убедителна. О, божето също не отстъпваше, дори и Тийтайм си пасваше, въпреки че на доста хора този образ не им се видя достоверен. Аз пък, де да знам, някак приблизително по тоя начин си го бях представяла, та не изпитах разочарование. Освен това смятам, че Джос Акланд е добро попадение за Архиканцлер, да! Ако не сте гледали филмчето, най-искрено го препоръчвам, хич даже няма да съжалявате!

Даааа, много съм доволна, дано да филмират и други от книгите на Пратчет! Все искам да видя в игрален вариант Стражата например! Е, разбира се, Брад Пит вече е на години и не му отива да играе Керът, което си е пропуск, ама все ще се намери и друг керътоподобен 😉 А с моите хора спорихме за Ветинари. Аз например съм на мнение, че ако има някой актьор, който точно да се вписва в образа на хищно фламинго, то това е Ейдриън Броуди. А те – не, та не! Приличал бил на студент, прекалявал с валиум! Ха! Ще я видим ние тая работа! 😈

10 thoughts on “ХО. ХО. ХО. ТРЕПЕРЕТЕ, СМЪРТНИ!!!!

  1. Филмчето си е култово и пази духа на книгата . От 27 декември когато го гледах за първи път до днес съм го пускала поне 5-6 пъти .

  2. Филмчето е супер. Вярно Смърт е твърде бутафорен (обичам тази дума!) и определено имаше какво да се желае от пясъчните часовници, но пък Смърт на Мишките беше един път, а Сюзън беше великолепно изиграна 😉
    Поздрави и За много Години 😉

  3. Така и не съм го гледала още, въпреки пристрастието ми към „Светът на Диска“. 😳 Не ми е никак удобно да гледам филми на компютъра – малък монитор, неудобна поза (не мога да легна :))… Но и това ще стане.

    Падам си повече по историите за Стражата и Ринсуинд, но и останалите са хубави. 🙂

  4. Изгледах го и ми хареса! :mrgreen: Имам само забележки за теглото на магьосниците и Ноби.

    Марфа, мислих и аз по върпроса кой, аджеба, би изиграл правдоподобен Керът. Измислих Мат Деймън и Леонардо Ди Каприо. Ужасно не харесвам Лео, но би бил един добър Керът с неговата бебешка физиономия. :mrgreen:

  5. Аз Лео го смятам за добър актьор, ама не ми е ясно как точно става имплантирането на мускули… 😯 В неговия случай без туй хич не виждам как ще я бъде работата. А и с мускули пак няма да я бъде, като е на въпрос 🙄 😛

  6. Хората направиха Ахил от слабичкия Брад Пит и дребно Гимли от доста едър актьор, та няма да им е в особено затруднение един приличен Керът от Лео или Мат. Въпросът е дали изобщо ще се прави такова нещо… 🙂

  7. Ся! Брад Пит просто вече намускулен и то доста отдавна! 😈 Всъщност, ако не беше вече на годинки, той е точно Керъта, дето ни трябва. В интерес на истината обаче, в Дядо Прас всички актьори изключая Джос Аклънд са общо-взето юбербезизвестни за масовия зрител, а пък виж как добре се справиха. Предполагам, че един Керът не би било трудно да се намери, ко като няма да е Брад Пит… 😦 Ама аз много се надявам да продължат с екранизациите, ми искам си Стражите пък! 😈

Вашият коментар

