Черни енергии витаят над Парламента… 0.о

Научно го доказаха, хората. Ама аз нали ви казах? Казах ли ви, а? Казах ви! Още на връх 8-ми ноември го казах, ама кой да слуша! На ви сега!

Ето, сърбам си аз кафето сутринта и се моля някоя добра душа да се обади с бомбена заплаха на работното място, което, разбира се, не се случва, нали, и по Нова телевизия в „Здравей, България“, се опитват да ме сюрпризират с нещо, дето ние отдавна си го знаем. Или поне аз отдавна си го зная… Депутатите ни се оказаха зомбита! Малииии! Щото аз, че го казах, казах го, ама друго си е човек да има и научно доказателство. А научното доказателство е доведено до нашето знание с изключителната помощ на д-р Орлин Драганов, председател на Сдружението по радиестезия, както и със съдействието на журналистите от вестник „168 часа“ Йордан Тодоров и Теодор Насков. Е верно, спор вече няма и не може да има. Парламентът е построен върху древни гробища и духовете и тъмните енергии от мястото редовно и безсъвестно обладавали народните ни представители. Спасението било едно – да ги няма много-много там, че да намалят щетите върху себе си. Ето значи какво било… А ние тук ги плюем, че кесят навсякъде другаде, само не и на работното си място, и недоволстваме, че ако случайно се озоват на парламентарната банка, току задремят. Ами че то си имало научно обяснение това състояние: хората спасяват живота си и затуй заобикалят отдалеч сградата на Народното събрание, а когато все пак им се наложи да напуснат убежището си и дойдат на работа, духът на злото ги обсебва тутакси. Има още