Казвал съм го и друг път: омръзна ми да ме питате по всякакви теми!

Boiko-Borisov-4-1„Не ви знам какво искате. В предишния мандат ревяхте: „стига с тия магистрали, асфалтът не се яде!“. Сега ревете, че нямало да има ремонти по Тракия и Хемус“ – изригна днес гневно премиерът. Публикуваме тук цялото му интервю без съкращения.

„Казвал съм го и друг път: омръзна ми да ме питате по всякакви теми! В случая с магистралите, аз на Лилето… на Лиляна Павлова й имам голямо доверие! Като е казала 90, значи, 90! Едно време хората като се движеха с каруци по пътищата, да не би да не са стигали? Ето и аз навремето, с каруцата и все по баира, по баира, стигах до училище. Е, вярно, после рядко влизах там, но не е в това проблемът! (смее се)

Добре, аз сега не мога да ви разбера какво искате. Хубаво, спираме санирането, спираме… реконструкцията на панелките и почваме да пълниме дупки. Това ли искате? И после, като завали пак някой дъжд, ще ми ревнете, че отгоре ви капело. Ми ще ви капе! Дал съм пари за саниране, това са едни два милиарда и като прибавиме към тях още четири, стават близо дванайсет милиарда! Дори с Меркел си говорихме оня ден, жената прояви разбиране, вика, браво! Има на какво да се учат гърците от вас, браво! Ще приложиме вашия модел и там! Ето защо казвам, че магистралите малко ще почакат! Аз да не съм ви майка кърмилница в мола, че да искате да сучете асфалт от мене? Само това не сте поискали още, да ви накърмя! Ми да идеме в някой мол, ще ви накърмя, дано се успокоите най-сетне и спрете да ме питате за глупости!

Радан ми се качил на капрата на каруцата и се мъчи да подкара коня, ма не вижда, че е магаре. Ми така е, щото не знае как се държи камшикът! Казвал съм и друг път: няма значение кое магаре ще туря за президент, важното е да върши работа и да си знае мястото. Не е работа на Радан да подкарва магарето. А аз съм карал каруца с магаре, знам как става. Мислят си реформаторите, че са ме хванали за… шлифера, че като са се качили в каруцата все едно папата са целунали по… жезъла, но не стават така тия работи.

Вижте, не е лесно, но работя. Аз от ранна сутрин приемам, изслушвам, анализирам, чакам да ми дойде интуицията… Оня ден с маг Светлина говорихме даже, за утре при мен се е записала маг Сибила, следобед ще говориме с маг Селена, това е важно. Аз и с бабата на Азис съм пил кафе, всичко ми позна. КТБ навремето казвах, че така ще стане, ама… Нищо, сега, като не ме слушате, ще си бръкнеме всички в джобовете, ще извадиме едни осемнайсе милиарда и ще я оздравиме, щото ако не успееме, ще трябва да плащаме на Европа… момент, значи като туриме и едни двайсе и три милиарда, ами то и целият Китай да го доведеме тука на екскурзия да напълниме с китайци курортите, от всеки по два лева да вземаме, пак не можеме да ги избиеме тези пари!

Всички мрънкат, всички недоволни… Ами прояви малко уважение, лесно е! Аз ей с тия две ръце държавата я вдигнах на два крака след тройната коалиция, ама изглежда, че на всички им е много мъчно за Станишев и Доган! Много лесно можеме да го решиме тоя въпрос. Оставката ми е в джоба, ето тук си я държа, с нея лягам, с нея ставам, всеки момент мога да я подам и ви връщам на Доган и Станишев, и готово. Това ли искате? Това ви питам! А то всички недоволни, всички акъли дават… Въобще, дето се казва, който е недоволен, да ми лапа… сладоледа, дето ще му го купя, да го ближе там и да се приключва!“

Вашият коментар

