Панделийчета

Двеста и четирийсет безотговорни говеда плюс още стотина зад кадър, без никаква подготовка, без никаква мисъл в главата и естествено – без грам компетентност – тръгнали да управляват държавата и да ми дават тон в живота. Искат хей тъй, на скок-подскок да седнат в парламента, в правителството, че и европарламента дори. И естествено – междувременно натириха държавата там дето слънце не изгрява.

Чудно ми е сега кой ще плати целия масраф с избирането им, хрантутенето им, дондуркането им, ангажирането на медии и цялостното им обгрижване?

Ами да ви кажа – ние ще платим.

За всяко безотговорно говедо в България, за цялото му малоумно държание, плащаме всички ние.

Искам всички тия кретени да бъдат подведени под отговорност, искам да бъдат осъдени да платят всички разходи по спасяването на страната. Докато това не започне да се случва, говедата от тази порода само ще се множат!

3 thoughts on “Панделийчета

  1. Весе, ние повсемесно си ги издържаме!

    По най-нова информация, преди месец насадената, но неизбираната (понеже замества кмета който бе повишен в министър на правосъдие [sic]) кметица на Мадрид увеличи съветниците си до 216 на брой (от 80 и няколко).

    Когато се разчу по вестниците, ги намалила де. До към 180 и няколко!! Както по добава, повечето от тях не са по трудови причини и в сравнение с културна секретарка като мен са (х)апсолютни галоши! (Много мразя изблиците на фалшива скромност!)
    Но всеки/всяка от тях взима по над 100.000€ годишно. Моята заплата не стига 18.000 на година. (И ако някой там се почувства изкушен да тоши лиги над сумата, молч да има предвид къде живеч и сам да си направи сметките!) Но и аз съм между платежо-неспособните издържачи на тея галоши!

  2. И много се извинчвам, но фонетичката ми се подрежда различно на всеки компютър, смартфон и пр.
    И така съм способна да напиша безсмислици като тоши, вместо точи и пр. Много се извинявам, и се надявам че все пак е четим справедливият ми гняв!! ;))

Вашият коментар

