POKNETE VE PEDALI !!!111

Един статус на Козата Ани във Фейсбук предизвика у мен някои размисли. Ето какво написа тя:

След като логиката е, че щом подкрепям гей-обществото начи съм гей, то следва да съм животно, което е гей, бежанец и съм тъмнокожа. Явно. Интересна личност ще да е това. -1 в листата.

Да поясня това за животното – Козата Ани е д-р Мила Бобадова, която след няколко години борба успя да направи така, щото в Наказателния кодекс да залегнат текстове, инкриминиращи жестокостта към животните.

Та да си дойда на думата и да поясня обърканите размисли и страсти, които след малко ще последват. По някаква причина в главите на немалко нашенци „гей“ =“сатана-изнасилвач на момченца+скотоложец“. „Гейството“ е срамна болест („срамна“ не в смисъл на венерическа, а срамотна, по-скоро), а Европейският съюз, вместо да я лекува, иска да изпозарази всички ни с тоя бацил.

И като говорим за това, което имаме като обществени настроения, положението е Апокалипсис сега и веднага.

Значи, Еврогейският съюз, който е Антихриста заедно с Обама, след като легализира педерастията, сигурно ще я направи и задължителна. Щото не знам дали чухте, но в Норвегия (или може и да беше Швеция, все тая), педофилията вече станала задължителна. Както се казва, скоро и по други градове!

Е ТАА НЯМА ДА Я БЪДЕ !!!1111 Честно, ако някой педал ми похлопа на вратата, няма да седя и да го чакам да ми изнасили котката, ами директно ще го светна между очите и да ходи да се жалва в Хага!

Много сериозно се говори, че ще правят задължителен и инцеста. Не знам кое е следващото, сигурно ще се наложи да спим с овцете. Най-вероятно ще има някакъв списък, по който ще се отчитаме. Или направо ще ни чипират, за да ни следят по-лесно. И без това от този май започнаха да слагат чипове на всички новородени, сигурно след това ще ни очипират всички.

Аз такова потъпкване на християнските ценности, каквото има напоследък, не съм чувала да е имало и по турско! То Содом и Гомор боб да ядат направо! В случай, че напастта от гей ни се размине, ЕС сега иска и да ни затрие, като ни ислямизира със сирийци. Значи, ето как стоят нещата. Задължени сме по закон да даваме на месец по 1078 лв. на всеки сириец. А те, понеже се плодят, се удвояват с всеки месец и смятайте какви пари отиват за тях. Ей тъй, просто щото си сириец, ти кихат по един бон, докато си клатиш кура. Няма лъжа, няма измама, казаха го по АЛФА. А тези пари, ако не бяха сирийците, със сигурност щяха да идат за пенсионерите, за младите семейства, за по-високи заплати, за ей такива неща. А после хората от Розово били такива и онакива! Аре ве, вие готови ли сте да приемете сирийци в дома си?!

Гейове и сирийци ще ни натрапват! Ние сме християни бе, знаете ли Христос какво е правил с педерасите? Ми вижте там Содом и Гомор, четете повече книжки бе, нещастници!

А да ви видя сега с тоя Еврогейски съюз! Като ни очипират всички като добитък, като ви изповаксинират под строй, като ви накарат да се вземете мъж с мъж и жена с жена, а после поискат от вас да спите с децата си, с кучето и с котката, като ви задължат да стоите на летището, докато от самолетите ви поливат с кемтрейлси и най-накрая сирийците като изядат каквото там е останало от вас, друга песен ще ми запеете! Ама ще е късно! Да беше Левски жив да ви види сега, сам щеше да се гръмне пред тая педераска пасмина!

Освен това шведският външен министър, оня същия с инцеста и педофилията, сега твърди, че православните християни сме били заплаха за шибания му Еврогейски съюз! По-късно дупедавските ни медии се отрекли от информацията, нали, ама късно! Видяхме го вече, нещастници!

А!!! ПУ!!!!!!111

31 thoughts on “POKNETE VE PEDALI !!!111

  1. Ако не беше толкова безумно, щеше да ми е наистина смешно! Каква е тази тотална лобитомия, кога се случи? След 45 год.комунизъм имахме някакъв шанс, но след 70, мозъчните гънки на българина вече почти не се забелязват!

  2. На пръв поглед изглежда лесно, но това са години къртовски труд от страна на комунистическата тайна полиция ДС – количествените натрупвания преминаха в качествени изменения + напускането на България на няколко поколения интелигентни млади хора! Като чета коментари в нет-а, всичко ми изглежда толкова сюреалистично, че ми иде да се ощипя за да повярвам, че това се случва! Смятах, че съм оптимист, но напоследък започвам все повече да се отчайвам, че този път процесите са невъзвратими, каквото и да направим. Дано не съм права!

  3. А защо трябва да се подкрепя гей-обществото? И що за общество е това, на какъв принцип е ОБЩЕСТВО?

    Подкрепят се общества от обществен (в широк смисъл) интерес – някакви групи, които дават нещо за обогатяването му и които правят живота му по-хубав – музиканти, художници, театрали, учени. Също и хора, които защитават хуманни ценности, примерно разбирането на природата, животните, растенията, туризъм.

    Има, да кажем, общество за разпространяване на класическата музика. И ти питаш: „Извинете, какви сте вие?“ И те ти отговарят: „Ние сме общество, което цени класическата музика и искаме да научим повече хора на нея, защото е красива и хората ще бъдат по-щастливи, ако я познават.“

    И после питаш гей-обществото: „Извинете, вие какви сте?“ И те ти отговарят: „Ние сме педерасти и лесбийки.“ Е, и? Надявам се поне да не кажат, че искат да научат повече хора на педерастия и лесбийство, защото така ще бъдат по-щастливи.

    Хомосексуалността е частен въпрос. Все едно някой мен да ме подкрепя, че спя с Пенка или с Хортензия.

    Тези неща трябва да бъдат оставени изключително в личната сфера. Така е културно и възпитано. Както звучи и глупаво, напрапливо и изключително невъзпитано някой да прави паради, че е педераст или лесбийка. Няма нужда, хората и без това ще разберат много бързо🙂

    • С дребната подробност, че нямаш законови пречки да се ожениш за Пенка или Хортензия и да получиш идващите от това облаги, нито след това двамата да си осиновите дете. Примерно.

      • Облаги няма какви да имам специално от жененето, освен ако съм без стотинка и се залюбя с щерката на собственика на „Мерцедес-Бенц“, но и това не е вариант, защото ще трябва да папкам и да слушкам, ако се оженя за нея. Ако Пенка иска, може да ми подари и замък, без да съм женен за нея, както и обратното. А пък ако се оженим и после се скараме, ще имам вреда, а не облаги, защото може да ми вземе, а не да ми даде.

        Няма законови пречки и хомосексуалните от двата пола да се облагодетелстват един друг, ако пожелаят.

        Жененето е свързано с възпроизводството. Педерастите и лесбийките не могат да се възпроизвеждат еднополово, следователно не се налага, понеже няма кому да оставят каквото и да е по кръвна линия.

        Животът обаче е основан на възпроизвеждането, както и нормалното харесване, което е вродено и е заради различията в индивидуалната природа – мъжете са интересни и харесвани от жените, както и жените са интересни и харесвани от мъжете. Освен това, много важно, може би най, те се допълват, защото поединично имат по половината от способностите на човешкия род – каквото е присъщо на мъжа, не го може така добре жената, и обратно (освен по неволя, когато човек е сам).

        Поради това възпитаване на дете от еднополова двойка е умствено и психически вредно – и за самата личност, и за обществото. Тук противопоставянето между семейство от простаци и пияници и образцова и културна еднополова двойка не върви.

        Моралът на обществото трябва да се възпита до границата на хомосексуалните да не се отказва равнопоставеност в трудовата дейност и социалните услуги. Всичко останало е парадиране от безделие и разхайтеност.

        Познавах и познавам и общувам с високоинтелектуални хомосексуални хора и от двата пола. Никога не им е хрумвало да си търсят правата като хомосексуални, защото никой никога не се е сещал да им ги оспори в никоя друга област. Но да се разхождаш с гребен от коса в седем цвята или да си мъж и да се кълчиш в рокля на масам Помпадур и с ветрило и да врещиш за права, е само един лигаво-противен цирк. Никой иначе свестен педераст или лесбийка не прави така и не занимава никого какво прави у дома си.

        • Бракът, бидейки преди всичко икономически съюз, предлага доста облаги в това отношение – в някои страни, между които мисля, че е и България, например, имаш възможност да наследиш пенсията на партньора при евентуалната му смърт. И това хич не е малко. Пътуването из чужбина също се улеснява. Някой по-запознат може да изпише цял ферман за това.

          Цитат:
          Жененето е свързано с възпроизводството. Педерастите и лесбийките не могат да се възпроизвеждат еднополово, следователно не се налага, понеже няма кому да оставят каквото и да е по кръвна линия.

          Викаш, че и стерилните не трябва да се женят, ли?

          Цитат:
          Поради това възпитаване на дете от еднополова двойка е умствено и психически вредно – и за самата личност, и за обществото. Тук противопоставянето между семейство от простаци и пияници и образцова и културна еднополова двойка не върви.

          Върви. И то много. Да не говорим, че едно дете, осиновено от еднополова двойка, е дете, измъкнато от сиропиталището, което само по себе си му дава в пъти повече възможности в живота спрямо децата, останали там. Особено пък като се вземат предвид цедката и мъките, през които минават осиновителите.
          А ти колко деца, възпитани от еднополови двойки, познаваш, та твърдиш с такава увереност, че е вредно? Патрик Макний, известен като Джон Стийд от сериала „Отмъстителите“, е такъв, между другото – и си е съвсем добре. И имай предвид, че това е станало в далеч по-консервативни времена от сегашните, доколкото човекът е на почти сто години вече.

          Цитат:
          Познавах и познавам и общувам с високоинтелектуални хомосексуални хора и от двата пола. Никога не им е хрумвало да си търсят правата като хомосексуални, защото никой никога не се е сещал да им ги оспори в никоя друга област.

          Познавах и познавам и общувам с високоинтелектуални чернилки и от двата пола. Никога не им е хрумвало да си търсят правата като чернилки, защото никой никога не се е сещал да им ги оспори в никоя друга област.

          Цитат:
          Но да се разхождаш с гребен от коса в седем цвята или да си мъж и да се кълчиш в рокля на масам Помпадур и с ветрило и да врещиш за права, е само един лигаво-противен цирк.

          Две имена. Джийн Симънс. Стивън Фрай. Потърси ги и сам прецени защо ги споделям.

  4. @tigermaster
    При copy/paste на Джийн Симънс google дава на първа страница един резултат за някаква актриса (неясно как свързана с темата) и всичко друго е за бас-китариста на KISS – също неясно как свързан с темата. Осмели се да бъдеш по-многословен, моля.

    • Басиста на Kiss имах предвид. Мислех, че е очевидно защо, но… Защото високи на високи токове, намазан с грим и така нататък, а е напълно хетеро… Стивън Фрай пък не е… Питанката е кой изглежда по-нормален.

      • Това му е работата в крайна сметка. Все едно да кажеш че лекарите са ненормални, защото на работа се обличат в бяло.

        • Работата му е да свири. За нещастие не го умее като хората. Но никой не го кара да се облича като демон на високи токчета.
          А за Стивън Фрай нещо да кажеш? Или за Мат Бомър? Роб Халфорд? Нийл Патрик Харис? Ghaal?
          Травестити? Пеперудки?

  5. Момчета, прави сте. И на травеститите това им е работата – да бъдат травестити и пеперудки – и имат правото да си я защитават и да си я рекламират. Шлосер, обущар, ботаник, инженер, лекар, телевизионен водещ, травестит, педераст, лесбийка – все сериозни трудови занимания🙂

    Извинете, просто водещата роля на басиста на „Кис“ за развитието на обществото ми беше убегнала, виноват.

    • Не схващам защо ме сложи в един куп с майстора на тигри – Джийн Симънс и лекарите се обличат както се обличат заради професията си – с кого се търкалят в чаршафите си е тяхна работа и няма отношение към облеклото им на работа.

      • gezatop, казах го на шега. Прочетох какво си казал. Да, така е. Тоз басист, за когото за първи път чух, щото… ами щото слушам състав, де да знам кой точно е басистът, сигурно се е облякъл като паун, това е неговото разбиране за шоу. На „Пинк Флойд“ не е такова, свирят си по панталони и риза и не им е окапала оная работа от това🙂

        По същество казвам същото, което и ти: сексуалността е изключително личен въпрос. Затова и казах, че паради по този въпрос са неуместни. Сериозните хора в работата и обществото не се перчат публично със сексуалните си нагласи. И наистина, тези, които се нагласят циркаджийски и врещят, това работят – нетрадиционен секс. Няма друго обяснение за парите, с които се издържат – услуги, срещу които получават пари. Намам личен опит в тази област🙂 Другите, педерасти или не, ходят на работа и нямат време и желание за прайдове и други такива.

        Тигре, тигре, Мат Бомър, Роб Халфорд, Нийл Патрик Харис и Ghaal не ги знам кои са. Аз съм недоразвит, модерната ми музикална култура е спряла някъде на „Пинк Флойд“, Рик Уейкман, Джон Лорд, класическия блус и някои екземпляри от джаза. И там не знам кои са педерастите, аз тези неща все последен ги научавам🙂

        • Мат Бомър е актьор, играе една от двете главни роли в сериала „White Collar“. Нийл Патрик Харис играе ролята на най-култовия женкар в историята на телевизията – Барни от „Как се запознах с майка ви“. Роб Халфорд е певецът на Judas Priest, да му се не знае, на сцената е от повече от четирийсет години. Човек трябва поне от обща култура да го е чувал, особено ако ще ми парадира с музикални познания. Gaahl (бях допуснал печатна грешка горе, сори) е ето този грозник: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f9/God_Seed_Hellfest_2009_12.jpg/450px-God_Seed_Hellfest_2009_12.jpg
          Което идва просто да покаже, че корелация между ориентацията и начина на обличане на човек просто няма, т.е. няма и зависимост. Същото показва и вицът ти за Чайковски, бтв.

          Цитат:
          По същество казвам същото, което и ти: сексуалността е изключително личен въпрос.

          С това съм съгласен. И парадите не ми допадат, но пък и никога не съм виждал такъв отблизо. Само дето не виждам смисъл определена група хора, различаваща се от мен по признак, който по никакъв начин не им пречи да си живеят живота, да няма същите права, които имам аз.

  6. Един много стар виц:

    – Знаете ли, че Чайковски е бил педераст?
    – Да. Но ние не само затова го обичаме.
    🙂

  7. Аз казвам, че те си ги имат правата и няма нужда от всичкия този джангър около тези права. Затова си го обяснявам (джангъра) с безделие и жажда за изява, че: „Хей, всички вие! Вижте ни! Ние сме педерасти!“ Което не ми звучи като голяма проява на мозък. По-скоро ми звучи като искане на ПОВЕЧЕ права, ЗАЩОТО са педерасти. Малко на глупаво изнудване прилича, което, естествено, няма как да мине. Виж, ако отиде в общината и му кажат, че няма да му дадат удостоверение за нещо, понеже е педераст, тогава има основание да се оплаче.

    С общата култура… не знам доколко трябва човек непременно да е чувал за вокалиста на „Джудас Прийст“. В съвременните представи може и да мине за музика. За моя вкус по-скоро става за крещене на стадион. Такива музикални познания почти нямам. Но имам приятелка, която много си пада. Но щом те влече…

    Начинът на обличане на сцена, докато правиш нещо, което за теб е работа и получаваш заплащане за него, и облеклото в обществото са съвсем различни неща. Вкъщи… може, чувал съм, че в някои семейства се забавляват той да се облича с престилка на камериерка на голо и женски копринени чорапи, а тя с гащеризон на хамалин и пръчка за биене, и да си доставят разни удоволствия. Правело се и по сбирки, и на педерасти, и не, но досега не съм бил канен и не знам как е, а филмите с такива сюжети са ми досадни, та – просто не знам.

    На паради и аз не съм бил. Само чета тук-там и гледам разни снимки – с коси в петнайсет цвята и разни начервосани и гримирани яки мъжаги с черни дантелени рокли и ветрила. На тях това може да им е начина на живот, на мен ми изглеждат идиотски.

    • Цитат:
      По-скоро ми звучи като искане на ПОВЕЧЕ права, ЗАЩОТО са педерасти.

      Ето това са пълни глупости, които оборих по-нагоре. Няма да се повтарям. Съжалявам.

  8. Виж сега, не исках да те обидя на педерастка тема, извинявай. Работата е, че аз съм откровен женкар и правото на педерастите и лесбийките на пенсия по педерастка или лесбийска линия ми е смешно. (Макар че и аз си падам малко нещо лесбиец, понеже като лесбийките само за жени мисля.) А пък като си представя едно бракоразводно дело на педерасти – с факти, изневери, доказателства – ми става и възгнусновато. Затова предлагам нещата официално да си останат по природному, а отклоненията да се тушират някакси. Нека да не ми разправят, че не било отклонение, а също било нормално, но просто било „друго“. Все още се опъвам и твърдя, че между теоретичното понятие демокрация и практическото понятие глупост има разлика. Менделсон на педерасти много ми идва нещо. Дете с майка Пешо и баща Гошо също.

    • Единственото, което ме обижда в постовете ти, са пълните глупости, които пишеш. Не знам как може да не осъзнаваш, че това да отричаш дадени права, които ти имаш, на група хора, защото ти било „гнусновато“ или „много ти идва нещо“, те поставя точно на едно ниво с необразован селяндур, който може само да си копа царевицата. По същия начин едно време в Щатите са били забранени междурасовите бракове.

  9. Много глупости се говорят, факт, но не съм сигурен, че съм аз, дето ги говори.

    Викаш, отричам правата на новоизобретения „трети пол“? Не бе, не му ги отричам, само са ми чудни. Трябва да намеря някой да ми обясни дали педерастите и лесбийките са от един пол – „третия“ – или и там има разни подполове и други нюансировки🙂

    Пожелавам ти да доживееш общество със 7-8 пола, всичките равни, и ти да си избираш. Мога да ги докарам до толкова. Трети пол – педерастите. Четвърти пол – лесбийките. Пети пол – травеститите. Шести пол – транссексуалните мъже. Седми пол – транссексуалните жени. Ако ми дадеш още малко време, може да се сетя и за осми пол. И всичките с наследствени пенсии🙂

    Беше глупаво да се хващам с разговор с тебе, с тоя „Джудас Прийст“🙂

    • Беше глупаво да се хващам с разговор с тебе, с тоя „Джудас Прийст“

      Judas Priest далеч не са ми любима група, но да се отричат приносът им в съвременната музика и уменията на Халфорд като певец е просто малоумно. Това като нещо подобно на музикант и, съвсем отскоро, нещо подобно на музикален журналист ти го казвам.
      Естествено, от човек, способен на твоята аргументация, друго трудно може да се очаква. Впрочем, научи какво означават думи като „транссексуален“, преди да продължиш да се излагаш. Сериозно.

      • Сигурно пак ще те засегна, но мисля, че транссексуален е такъв или такава, който или която си е сменил или сменила пола по хирургичен път. Така съм разбрал думата, никога не ми е хрумвало да проверявам дали е вярно, или е нещо друго. Ти ако си по-навътре, браво. Имаш си сфера на интереси.

        Виж сега, музикален журналист е човек, който, когато гостува примерно Кристиан Цимерман и дава концерт със Софийската филхармония, и втората част на този концерт е соло рецитал, прави анализ на изпълнението му на Третия концерт на Бетовен част по част (те са три), прави паралел между негови по-стари изпълнения, похвалва определени пасажи, казва, че други пасажи не са по партитурата, после прави също такъв анализ на соловото му изпълнение (оригиналното по автор) на „Картини от една изложба“ от Мусоргски и накрая завършва с оценка на целия концерт. Това е музикален журналист, или най-точно музикален критик, който пише във вестници и списания.

        Човек, който пише това: „Роб Халфорд е певецът на Judas Priest, да му се не знае, на сцената е от повече от четирийсет години. Човек трябва поне от обща култура да го е чувал,“, е именно „нещо като музикален журналист“, но дори това му е много. Горе-долу както Мара Отварачката се изразява: „Аз, понеже работя в областта на изкуството…“ Ако пишеш в някакъв блог: „Снощи „Айрън Мейдън“ направиха концерт в София. Изпяха култови парчета. Публиката пощуря.“, не си никакъв музикален журналист, дори „нещо като“ не си.

        Нямам капацитет да оценявам компетентността ти по педерастките въпроси, защото не съм медицинско лице. Види се, днес в обществото (може би в твойто) много се цени да си компетентен по тези въпроси. Но ти честитя, в качеството ти на „нещо като музикален журналист“, спечелването на първа награда на „Евровизия“ от Кончита Салам (пожелавам му-й по-натам да стане Кончита Шлаух), мъжът-жена с брада и мустаци. Може да дойде някъде към девети-десети пол. Виж там по блоговете, агитирай да вземе хубава пенсия🙂🙂🙂

        Прочее, едно време е било много модно да се развежда и показва жена с брада. По пътуващите цирковете. Требе си наследствена пенсия тука, нема начин🙂🙂🙂

        • Бъди здрав. Аз се отбих тука да благодаря на Марфиета, че е запазила рецептата на любимата ми пита с грис и ябълки, и само се обадих, че не разбирам тая грижа за особените права на педерастите и лесбийките. На мен хич не са ми гайле, ама хич, ти казвам. Педерастите това, педерастите онова. Ами… педерасти. И да носиш много здраве на Кончита Маркуч🙂🙂🙂

        • Моля Марфиета да ме извини, че й отнех безсмислено толкова пространство. Както обикновено в Интернет, стана една ненужна глупост. Щото, нали, има и нужни глупости🙂

        • Впрочем, за пореден път доказваш, че нямаш идея какви ги дрънкаш. Опитите да се прикриеш зад ирония не ти помагат, дори обратното.

          И хайде стига с тая евровизия, че ми дойде до гуша вече. Все едно някакъв измислен конкурс, на който група нации си мерят разните атрибути, ни е проблемът. Конкурс, на който Верка Сердючка се яви два пъти, между другото. Ако не беше данданията около сегашния победител, изобщо нямаше и да разбера, че конкурсът е минал, и така щеше да ми е по-добре.
          Я сега да те поздравя с това:
          http://9gag.com/gag/aG9qQO6
          Ако трябва превод, казвай.

Вашият коментар

