Отворено неписмо до който там го прочете

От няколко дни се каня да напиша отворено писмо до президента и медиите, но ме възпират разнообразни обстоятелства, а именно, че явно съм развила синдром на Турет. Започвам, значи, да пиша писмото, и ненадейно получавам пристъп, ама такъв, че и пиян каруцар би се засрамил от мен.

Затова отворени писма няма да пиша, ами просто ще си пиша.

На първо място ще си позволя да изтъкна усещането си, че или извънземните в момента ни облъчват с психотронни оръжия през кемтрейлсите, или някой ни е пуснал нещо във водата, въздуха и твърдия алкохол. Друго обяснение за случващото се напоследък нямам. Сериозните политически предавания редуват гостите си по следния начин: Янко – „врачката на Берлускони“ – Янаки – Йоло Денев – Ангел Чегеварата – Волен Сидеров – и така до края на разума. Още по-лошото е, че  и президентът реди гостите си на същия принцип, а кабинета си никак не може да подреди, защото не знае как, понеже ГЕРБ му дали свобода на действие. Момент да пия едно хапче за глава. И ако си мислите, че по разните кръгли исландски маси положението е различно, премислете пак.

И понеже това е недостатъчно, наред с вампирите на Божо глава взеха да надигат и разнообразни политически зомбита. Като най-видно зомби Жорж Ганчев дори измъкна от ръкава си и кандидат за министър-председател – световно известния в тесен кръг професор по икономика Димитър Иванов, но като гледам какво става, няма да се учудя ако въпросната личност верно вземе, че се кукне на премиерското кресло.

На фона на масовата лудост, щедро подхранвана от медии и изпълнителна власт (доколкото подобно определение е възможно да се прикачи към Росен Плевнелиев), има моменти, в които Волен и Янето ми се виждат като разумни, уравновесени и заслужаващи доверие хора.

И ако това, което е почнало да става, вземе, че стане, освен дето ще се окажем пионери с единствената в света управляваща партия, подкрепила протестите срещу себе си, някоя сутрин ще се събудим и ще разберем, че докато други народи са преживели фейсбук революции, ние сме си направили телевизионна. Там няма да сме пионери де, такъв прецедент имаше вече в Румъния, но пък нашата поне ще е безкръвна. Или поне се надявам да бъде такава.

Медиите и президента, спрете, дяволите да ви вземат, да ми пробутвате Янкотата, Янакитата, Чегеварите и останалите им себеподобни и престанете да ми ги представяте като мои представители! Щях да знам, ако някога съм упълномощила нещо такова да ме представлява. … Тук щях да напиша още нещо, но усещам, че отново получавам туретов пристъп, та засега ще се спра. Дотогаз поздрав с химна на АТАКА:

P.S.

За едната бройка да забравя. Мисля да организирам партия БЧКНВ (Български червени кхмери за народно въздигане). Съзнавам, че абревиатурата не звучи толкова поетично като предишното ми предложение ГЪЗ (Граждански ъгъл „Зора“), но крайните събития изискват крайни мерки. Да не каже някой после, че не е бил предупреден, нали…

3 thoughts on “Отворено неписмо до който там го прочете

  1. Чета НЕписмото на фона на музиката на Dax Johnson и усещам,че ни се киска отгоре….Магда,продължавай с мерките,но трябва да са по-крайни и по-идиотски,за да те тропосат в Общия съвет при Президента,да станеш стипендиант на руския пасол или да те поканят на карнавал или на рожден терен при НВисоко(като ръст) Превъзходителство Путин.Ох,дотогава незнам какво ще му скимне на ВолЮ,какво ще му наредят от руската амбасада и дали няма да възстане въоръжено.Нали той задава дневния ред.К’во да го правиш ,необходим е кат’ руската газ,самий балшой Олигофрен при пасолство Расийская Федерация.

  2. Весе, ако решиш за БЧКНВ имаш ме за член/ка – мотивация: и аз имам същия синдром, по същите причини … а след като чух и химна на партия Атака, вече съм убедена, че заболяването ми е хронично …

Вашият коментар

