Кратка публикация без заглавие

Прибрах се от работа. Чувствах се скапана и неспособна да върша нещо смислено. Реших днес да се занимая със себе си. Свалих си петата серия на Игра на тронове, изгледах я. Почувствах се значително по-добре. След това допуснах фатална грешка. Грешката ми се състоеше в това, че отидох в хола и се натъкнах на Стъклен дом, защото майка ми го гледаше.

Безсилна съм до опиша безсилието и празнотата, които ме обгърнаха. Мисля, че успях да опразня мозъка си и за едната бройка да достигна нирвана. Пък може и да съм достигнала нирвана, де да знам. Проблемът с нирваните е, че като те сполетят си в такова състояние, че ти е все едно, че те е нацелила някоя нирвана.

Въпросът не е в това, че сериалът е болезнено малоумен, а актьорите имат излъчването на седемесетарски пионерчета, репетирали усърдно Пиесата в Чест на Празника™. Не е и в сценичното присъствие на поразени от свински грип изнасилени радиоактивни мравуняци.

Всъщност, като се замисля, нито знам къде е въпросът, нито пък имам идея има ли въпрос въобще.

Извинете ме, отивам да напиша надгробно слово за клетите си сиви клетчици, които изгубих днес…

3 thoughts on “Кратка публикация без заглавие

  1. Прекрасно, чудесно, епохално, даже да не беше телевизионното величие (стъклен дом тва), което е, щеше да си заслужава дори само, заради рекламата на лютеница по време на секс-сцената (в днешния епизод).

    Вярно, че се ограничих само с нея, защото съм наясно що за просто същество съм и че мозъкът ми не е правен, за да се наслаждава на високо изкуство, но този сериал успява, безпогрешно, все път щом видя изключително малка частица от него, някъде между 10 и 45 секунди, да ме остави сразен. Само забранена любов ме е карал да абдикирам всячески по-бързо.

  2. Аз пък ето вече 10 години нямам телеизор. И не ви разбирам оплакванията.
    Освен това, във всички случаи е по-интересно „Песен за огън и лед“ да се чете, а не да се гледа. Сигурна съм, че моята представа за нещата, описани в книгата, е несравнимо по-богата и по-качествена от чиято и да била друга, та била тя и на най-епохалния кинаджия.

Вашият коментар

