Току-що гледах и слушах как баба ви Лили пя „Черната овца“ на АХАТ. Разплака ме. Повярвайте, аз съм човек, който лесно плаче, но също така е ужасно трудно да бъда принудена да процедя дори една сълза посредством някаква телевизионна проява. А баба ви Лили ми скри шайбата.

Поздравявам тази жена. Поздравявам я, задето през времето, през което съмнителен дебеловрат шоумен въртеше евтини долнопробни шегички за нейна сметка, за да си вдигне рейтинга, тя не му обръщаше внимание и пълнеше залите с лекотата, с която въпросният индивид се излагаше в ефир.

Браво, Лили Иванова! Продължавай все така!

7 thoughts on “

  1. Нямам нищо против Лили Иванова, дори я уважавам, но това изпълнение не ми харесва. А аранжимента сякаш някой естраден композитор се е пробвал да прави рок музика.

  2. О, да! Аз не съм го гледала, защото никак не си падам по гледането, но го слушах по радиото – на концерта по случай рождения ден на радиото. И ме порази просто. Вдигна ме на крака – и се тресох, и подрипвах през цялото време, докато пееше. А не, че нещо съм й голяма почитателка, напротив. И изобщо не очаквах от нея точно това да изпее. Но в тази песен тя пее за себе си – каквато е последните 20-ина години.

  3. Изпълнението на Ахат беше за това да си различен, на Лили е за това да си облечен в черно и да викаш „Беееееееее“. Черна овца да. В буквален смисъл.

  4. Здрасти 🙂

    По повод Евровизия, отново гледахме циркове, отново „изборен туризъм“ и брюкселски шашми 🙂
    Видях колко чужденци подкрепят българската песен в ютуб! Има много възмутени! Гърци, англичани, германци и др. пишат, че нашата песен е най-добрата. И не само – чудят се как може Молдова да е пред Беларус, Израел…
    Не знам дали беше най-добрата, но българската песен заслужаваше да е в шестицата от двата полуфинала 😦
    Голям цирк е тоя свят Весела…Няма справедливост на тази земя.
    Между другото докато в ЕС си пеят същите тези, които в Събота ще отидат направо на финала на визията, бомбардират Либия и никой не знае какво става там – пълно затъмнение.
    Поздрави!

    Клипа нещо са го изтрили и не можах да чуя песента на grandmother Lily 🙂

Вашият коментар

