Неделно

Искам да споделя с вас, че песента на Поли Генова за Евровизия не ми харесва. Ама хич. Текстът, който в основната си част се състои от гръмко ЙЕ-ЙЕ-ЙЕЕЕЕЕЙЕЕЕЕЕЙЕЕЕЕ, ме върна в училищните ми дни, когато провеждахме фестивали на политическата песен, но за да го разбера, се наложи да го прочета, защото носовото звукоизвличане на момичето определено ме затрудняваше. Предпочитах Д2 или Милена, чиято песен пък въобще на нищо не приличаше, но е точно такова, каквото се котира напоследък из Евровизията – майтап. Йе-йе-йейейейе… Как пък не, ха!

Но пък има хубави песни по света широкий. Ей ви една.

С пожелания за хубав неделен ден! 🙂

2 thoughts on “Неделно

  1. Ами по Радой Ралин – „Текстът се помни поне – ЙЕ-ЙЕ-ЙЕЕ“.

    Аз я слушах, но не си спомням вече даже и текста.

Вашият коментар

