Ода за богомолките

Не мога да се сдържа да не споделя с вас откровенията на една приятелка по повод богомолките като такива. Подписвам се под всяка нейна дума и се подписвам, че съм се подписала! 😆

СМЪРРРРРРРРРРР ЗА БОГОМОЛКИТЕ!

Боже КОЛКО ги мразя, не е истина просто! Май са единственото животно, от което имам няква фобия. Ако не сте ме виждали как пищя като женка пред хлебарка или мишка, пуснете ми богомолка на гърба и ще ме видите.

Те съскат. Умират бавно с вътрешностите си навън и съскат. Големи са, налазват те и съскат. Съскат и като ги смачкаш с нещо от тях се изцеждат големи количества вътрешности. И съскат.

Мразя гадните им триъгълни глави и гадните им заострени, свити в молитва крайници. Гадни заострени крайници, които се закачат за дрехите ти и заради които не можеш да изтърсиш гадното съскащо насекомо от себе си. А то съска и пълзи с гадните си заострени крайници като алпинист с котки на краката. Нагоре към косата ти, съскайки.

Те са големи и поглъщат други насекоми, и жаби, и птици, и змии, и мишки, които попадат в гадните им изобилни вътрешности. Вътрешностите, които оставят огромно мокро кашкаво и шарено петно на земята, когато най-сетне ги махнеш от себе си и ги смачкаш. Докато съскат.

Скрити от мимикрията си седят свили гадните си заострени крайници в молитва, като лицемерни богомолци, като гнусни лицемерни богомолци, които дебнат жертвата си и молят бога да им помогне да й сторят зло. Люлеят се на тънките си крака като в религиозен транс. Главата им се клати като жироскоп, като човешка глава на пречупена шия. А гадните им огромни очи фиксират жертвата си, гадните им заострени свити в молитва крайници я хващат и я набутват в устата на гадната клатеща се като жироскоп глава.

Женската изяжда мъжкия докато се съвокуплява с него. Изяжда първо гадната му триъгълна глава, а тялото му конвулсивно продължава да я опложда, докато тя го поглъща. Изяжда го докато се съвокуплява с него, защото иначе той ще избяга и тя няма да може да го натъпче в гадните си изобилни вътрешности. В гадните си изобилни вътрешности, които сега съдържат оплодени яйца, които добре подхранени от мъртвия си баща, скоро ще произведат нови гадни съскащи същества, с гадни триъгълни глави, гадни заострени свити в молитва крайници и гадни изобилни вътрешности.

Тук вече трябва да спра, защото се събраха ТВЪРДЕ МНОГО богомолки на едно място. Като на летището в Бургас, където се прескачаха, прелитаха и съскаха. Удряха се в прозорците и съскаха, а гадните им заострени свити в молитва крайници драскаха по стъклото. Пълчища някакви зловещи.

Powered by Amelia

Брррр, това ще го сънувам, ако въобще се осеферча да заспя в тая жега. Или май трабваше да кажа „ссссс“. 😆

15 thoughts on “Ода за богомолките

  1. Бре, бре… Голяма фобия, голяма фиксация, голяма ода, голямо нещо заради една едра буболечка. Нищо й няма на гадинката бе, не е страшна – не хапе, не наплюва храната и не се размножава многомилионно из домовете ни. Даже е и полезна. Плюс туй не ни е налазил каламитет – тук-таме можем да я видим. 😛

    Марфе, стегни се и се концентрирай положително поне върху хубавия й зелен цвят. 🙂

  2. До nik666:
    Що ходиш по разни пошли места да четеш текстове, дето нито ги одобряваш, нито им схващаш какво искат да ти кажат? (То второто може и да е отчасти следствие от първото, знаеш ли.)…

    До всички други (най-вече Marfieta):
    Простете, че развалям добрия тон, ама този път не се сдържах – писна ми от разни люде, които плюят по всичко и всеки, което/когото не разбират („не схващат“ / „не одобряват“).

    Мерси за вниманието, поолекна ми. Тъй де – „и я че изокам некой ден“! 🙂

    • Ама моля ви се, нито мястото е пошло, нито съм казвал че не одобрявам подобни писания (дори напротив). И съм далеч от мисълта да плюя по хората които ги пишат, дори настоявам да го правят по-често за да ми напомнят че света в който живея е далеч от идеален 😉

  3. @frog – абе буболечката хапе всъщност. Което беше и основното ми притеснение като се запъти по гърба ми нагоре към главата – че ще се оплете в косата ми и ще ме хапе по врата и лицето. Докато съска междувременно. Ебати ужаса!

    Така ми се е заплитала оса в косата. Докато я разкарам видях доста зор. Не е приятно, ама понеже от оси нито ме е страх, нито ме е гнус – преживях някак. Докато това… Боже, не можех да махна проклетата твар от себе си, щото за целта трябваше ДА Я ПИПНА! Параграф 22…

  4. Pingback: Ода за богомолките

  5. буболечките са найййййй-гадните същества на земята.ОТВРАТ особенно през летният сезон

Вашият коментар

