Кажете „зеле“

Глейте ся начи.

Сигурно отдавна част от вас се питат какво е станало с мен. Ми много е просто. Усърдно тренирам за министър. Усмихвам се по цял ден и се старая да поддържам статукво на недиалогичност. Щото май по последни данни това било едно от основните изисквания, по които раздавали министерските кресла. А кой нормален човек ще откаже на кресло и то на аванта? Затова, усмихвам се.

Освен това аз съм човек, срещу който разните му там служби нямат особени претенции. В биографията ми трудно може да се открие нещо кой знае колко фрапиращо, ако се изключи дето разбих носа на Десислава, когато бях трета група в детската градина. Обаче тържествено декларирам, че ако ми падне, пак ще й го разбия. Това как да е де. Все пак подозирам, че службите едва ли са се интересували чак толкова от делата ми в невръстните ми години. Аз и тогава много се усмихвах.

Намирам идеята да борим кризата със заплахи, че ще свием зорлем покупателната способност на средния гащник, за изключително новаторска и забавна. Заради което не спирам да се хиля. Усмихвам се бе, кво толкова.

Сега ме извинете. Оттеглям се, за да проверя дали Бате не ми е пратил покана да ме цани за министър. Затова млъквам и отивам да се хиля пред огледалото. Човек трябва да е подготвен, в края на краищата. Хи-хи.

6 thoughts on “Кажете „зеле“

  1. Отивай, тренирай, че ако срещнеш някоя като Десислава от детската градина, да и разбиеш и нейния нос!

    Все друго си е да ти разбият мутрата и да ти смачкат фасона с усмивка! Приятно е някак! :/)

  2. Министър, ама на какво? Или ти нямаш претенции? Важното е да си министър, нали? Или беше по-важно да се усмихваш, пък после, ако службите разрешат, вечна им слава (май по-правилно е: вечна им памет) – министър.

Вашият коментар

