Франкенвил

Създадох чудовище. Или чудовища, ако предпочитате. Всичко тръгна от един дъждовен ден, когато реших, че вместо да изляза в обедна почивка, мога да проверя най-сетне що е то Фармвил. Ми разни хора постоянно ми изпращаха разнообразни зарзавати, парчета ограда, бали сено и патки, та реших да разбера какво ще да е това явление.

Месец и половина по-късно въпросното чудо се разпространи из мойта месторабота като свински грип в тревненско училище. Но аз съм виновна, признавам си. И сега всичко живо сее, копа, жъне, стриже овце, дои кози и какво ли още не. А скоро чакам реколта и от котките…  😯

Хелоумяуско:

И градинката на къщата, дето много щях да се радвам, ако беше истинска:

🙂

5 thoughts on “Франкенвил

  1. Аз пък имам аквариум 😉 Това за ранчото много трудоемко ми се види, ще ми увехне зарзавата и ще измрат от глад добичетата 🙂 Не че имам нещо против кОпането…
    Все пак не се заричам, като нищо може да ми хрумне да отглеждам двоични животинки и да садя градинки от нули и единици :)))

  2. И аз чакам реколта от котките, но съм ги отделил в гробището с надежда да ми снесат нещо диаболично.
    Иначе с копането, саденето и събирането на реколта се пренасям мнго добре във виртуалното село, но без пришки по ръцете. 🙂

Вашият коментар

