Мартин Димитров…

и сблъсъка с реалността.

Мисля, че е крайно време Димитров да понамали еуфорията и да прибере размахания показалец, с който посочва на ГЕРБ верния път. Много тъпо се получава Костов да обикаля и да обяснява, че са готови да подкрепят правителството на спечелилите изборите, а при нужда да помогнат и с експерти, докато Димитров буквално навира споменатите експерти в лицето на Борисов. Уж е едно и също, а всъщност не е.

Естествено, че безрезервна подкрепа няма и не бива да има. Най-малкото защото ще означава, че ще се подкрепят безрезервно и някои потенциални глупости, а това не бива да се допуска. Държанието и говоренето на Димитров обаче опасно го доближават до поведението на човек, загубил спокойствието и увереността си. Коментарите, мисля, могат да почакат до завръшването на преговорите. Така си е най-честно.

23 thoughts on “Мартин Димитров…

  1. ми на мене господинът димитров ми се видя нещо малко неврастеник, ама това може да е защото съм го гледал само веднъж – на прес-а след изборите. може да е обикновен недоебляк, може да е защото има бебе вкъщи, може и да е преял с недоварен боб, знам ли го. не видях да е кой знае колко тъп, просто промит мозък, което е общо-взето същото, като се замисля

  2. е, човекът е религиозен, ходи на църква – нормално е да има мнението си за по-висше и за морално задължаващо. тва че не е прав е просто пясък в колелата на самомнението му… 🙂

  3. Костов просто е по-опитен и вижда, че ГЕРБ много не се натискат да им предлагат места в управлението, а Мартин Димитров се опитва да се продаде (в добрия смисъл) – такъв е манталитетът на съвременните млади под 35 години :).

  4. Ееееехее 🙂 Много лоши тия млади под 35 години бе 🙂

    Мартин Димитров мина през много зор тия няколко месеца и в момента е малко хиперактивен. За мен най-важното е някой да му каже, че тия избори за сините бяха провал. Май това още не е разбрано.

  5. Освен че е религиозен, както каза Лонг, явно добре попива пасторския начин на говорене. Мен лично много ме дразни назидателният му тон. Опитайте се да откриете разлика между неговия начин на говорене и този на един от пасторите му – http://www.blagavest.bg/index.php?option=com_seyret&Itemid=15&task=videodirectlink&id=5&lang=bg

  6. А не е ли добре „съвременните млади лица“ да започват да се открояват на фона на идейно фалиралите, гласуващи си тлъсти депутатски пенсии до дълбока старост, промити комунистически мозъци. Не знам какво спокойствие е изгубил Мартинчо, и дали трябва да си трае като някаква църковна мишка, но явно действията му не се разчитат добре от политически късогледите. Да се прави правителство на малцинството след такава рекордна избирателна активност няма никакъв смисъл.

  7. silvera$$, не ме разбирай грешно. Аз гласувах мажоритарно именно за Мартин Димитров. Казвам какво ме дразни. Щом съм гласувал за него, имам още по-голямо право да съм недоволен. Аз не искам той да говори така. Това е.

  8. silvera$$, аз много отдавна врънкам за това, че е крайно време да се даде път и на нови лица за сметка на всичките му там промити мозъци, както ги нарече. Освен това на мен лично М.Д. ми е много симпатичен. Просто наистина трябва да осмисли факта, че СК загуби изборите и изявленията му да са съобразени именно с тази реалност, защото инак отстрани изглежда доста нелепо това хвалене с изборните успехи.

  9. Аз пък си мисля, че никой няма да даде път на новите лица доброволно, никой не е луд да го направи и никой не е длъжен да го прави.
    Новите лица сами ще трябва да си пробият път. Ще ръгат с лакти и колене и с друго, ако трябва, но въпросът е да поискат, защото покана никой на никого няма да прати.

  10. хаха, снощи, не щеш ли, гледам тюрлювизията и в кого, мислиш, се облещва премреженият ми взор!!?? – другаря с меката китка лильов и другаря нааки стоилов.

    бря! ама това не беха ли същите тия, дето ни умориха от глад и мизерия преди толкова години? или нещо ме лъже паметта? и сега пак те ще решават станишчо дали да си останел на поста, или да си…. …..?

    нови лица? де ги видохте, бре?

    същото е и при сините, чак ми се драйфа

  11. И какво стана сега? ББ сам си прави кабинет. Да видим сега МД на кой ще размахва пръст. В следващите дни очаквам разцепление на СК и сваляне на ръководството на СДС начело с МД. Тогава ще спра да съжалявам, че не гласувах за пропорционалната листа на СК.

  12. Бе не вярвам да го свалят, най-малкото таман го регистрираха пустото му ръкводство на СДС. А месианският комплекс на Бойко вече взе да хипертрофира. Мамка му, май не ми пука. Или поне не в момента. 😐

    • Като слушам какво говорят от СДС-София (а то обикновенно те са водещи), струва ми се, че ще даде фира. До края на деня и ще стане ясно дали ще се разцепи СК.

    • Те и сега са на отделни партии в СК. Просто ще си се разделят. Не изключвам възможността и да се пръкне някоя и друга нова партийка.

  13. Имах предвид, че минимумът за парламентарна група е 8 ли, 10 ли души или нещо такова. Ще се държат заедно, няма къде да ходят, в противен случай стават „независими“, т.е. никакви, безпризорни. 🙂 Поне за сега. Не очаквам никой от тях да се присъедини към друга парламентарна група, просто защото ще е срамота, след толкова приказки на едро, хвърлени в пространството от тях, много принципни демек, не върви да се пръснат – малкото им останали гласоподаватели ще ги зарежат.

    „Синьо лято“, „възраждане на десницата“, „златно ключе“, „гаранти“ за правилната политика на ББ… че и продължават да се правят на незменими. Сами си поддържат самочувствието, може би, за да се удържат заедно. Да се смее ли човек, да плаче ли.

    Ще си стоят в групичката и ще му гласуват, защото той им излезе със същия номер, с който те насилиха демократите да ги преглътнат – който не е с нас, е за БСП и ДПС. Някои номера не се променят, само се обръщат срещу употребилите ги. :mrgreen:

  14. Е той Марто се изживява като златно ключе и гарант, ако трябва да сме честни. Макар че донякъде има право. Ако аз бях на мястото на ББ, нямаше да се чувствам щастлива, че управлението ми лежи на честната дума на резесетата и Атака за Права и Свободи. Филип Димитров вероятно би се сетил защо. Според мен просто Мартин Димитров трябва най-после да осмисли факта, че на тези избори формацията му е взела 7, а не 70% и току-виж нещата потръгнали. Ама повече няма да го мисля, че ми е горещо. 😆

Вашият коментар

