Searching 2

Както и друг път съм споменавала, в моя блог попадат твърде често хора, които търсят рецепта за гъби с ориз. Днес обаче открих освен редовните „гъби с ориз“, „ориз с гъби“, „орис сас габи“, „gubi s oris“, „oriz sus gibi“, чистак новичкото „opriz s gibi“. Та поразгледах да видя какво ново се е завъдило из търсенията ми. Ето значи:

1. сини хапчета за тоалетната чиния
Виаграта май имаше други приложения…

2. darvesna gaba

С ориз, нали?

3. хемороиди диета
Гъбите с ориз са винаги добра идея.

4. доилен агрегат за кози
Това поне е лесно. Отивате в село Долно Търнокопене, провадийска околия. Намирате бай Алипи, дето живее в зелената къща баш под големия баир. Та този бай Алипи навремето работеше като осеменител в АПК-то и доколкото знам, чопна доилката за крави, а покрай нея забърса и агрегата на козите. Доскоро имаше и трактор, ама му го откраднаха, което идва да покаже, че провидение все пак има. Най-добре е обаче да го търсите по икиндия, щото сутринта е махмурлия и по тая причина е в много лошо  настроение и има навика да стреля по непознати (навремето беше и лесничей, та оттам му е и оръжието).

5. човешки крила
Да, Чернобил не прощава.

6. сакура е чисто гола
Ми ще си прави еротична фотосесия понеже.

7. аз не харесвам само сакура а и бритни спиърс
Разбирам те. Аз пък не мога да понасям кълдъръмчета и ЛиЛана. Ни гола, ни облечена.

8. Процент на негрите в България
4,8% от населението са. Дефинитивно.

9. как се мерят презервативи
Преди или след?

10. musaka ot gibi
Взимаш, значи, един пакет ориз…

11. какво да сготвя с сварено шкембе
Гъби с ориз, кво.

12. когато живееш спод един покрив с вампир
😦 Тук вече съм много затруднена какъв съвет да дам, но винаги можеш да пробваш да му наготвиш гъби с ориз. Поне няма да навреди ако не друго.

10 thoughts on “Searching 2

  1. Страхотно. Ох, заприличах на Алис Купър от толкова хилене и рев.Мда, вече съм с раздвоен език … прехапах го зверски в опити да не наплюя монитора 🙂 Това с новото приложението на виаграта направо ме докара до истерия. 🙂

  2. Pingback: 361 | NiCodile

Вашият коментар

