Searching

Сума време се мусих, че на моя блог не попадат хора, задали по-интересни търсения. Днес вече с гордо вдигнато чело мога да заявя, че вече не е така. Вижте значи за какво иде реч:

1. СИСИ ПИСИ
Кхм… Звучи като име на социална деятелка с голямо сърце от известния филм „Голият водопроводчик“28.

2.  нана от сблъсък на колко години е
Аз знам отговора, но няма да ви го кажа, защото е невъзпитано и некоректно да се пита за възрастта на една дама.

3. Николас празнува ли Никулден
Тук ме хванахте натясно. Ми не знам, ама при първа възможност ще го питам и ще отговоря.

4. Колко деца имат Брук и Ридж?
Подозирам, че нито Брук, нито Ридж, нито дори и сценаристите са наясно със стиуацията. В крайна сметка никой не знае кое дете от Брук е точно от Ридж, не се знае дали Ридж всъщност не е роден като жена, но не си е направил операция за смяна на пола още преди да започнат да го развяват по телевизора, не се знае дали децата на Брук не са били подменени в болницата от зла сестра… Бе изобщо работата там е много мътна и по тази причина – неясна.

5. мара отварачката яйца
Аха, на очи, но понякога и бъркани.

6. polqna
Tc, kanadksa livada po-skoro.

7. брах портокали в испания
Е добре де, не спирай дотук. Разкажи още. Как ги бра? Къде ги бра? Колко големи бяха? Да ходим ли да берем и ние или не си заслужава? И въобще дай повече информация, недей така по  допирателната!

8. parvi klas
0predeleno e krayno vreme nay-setne da go zavarshish

9. зехтин белези
На мен не ми е оставял, а ползвам от години. Препоръчвам студенопресован от марката „Ybarra“. Подозирам обаче, че ако ме халосат с шишето може и аз да задам такова търсене

10. ЗАЩО ВОДАТА Е МОКРА
Защото Бог така е отредил, а щом Бог го е отредил, то кои сме ние, че да оспорваме волята Му? По същата причина светлината е светла, дърветата растат с короните нагоре и кока-колата от стъклена бутилка е по-вкусна от тази в кутия.

11. райграс закрива ли се или не?
Ъ… Значи, ако говорим за сега, то Сатурн е във втори дом, а Луната е във Везни. Следователно точно в момента не е особено удачно да си закривате райграса, но пък сега му е времето да си опрашите думатито.

12. натровен с алкохол цар калоян
Да, Яне Янев отдавна го доказа, след като получи поредната папка от тайнствен източник. Официалната версия е, че мерзкото деяние следва да се припише на цар Киро, обаче всъщност всички знаем, че истинският виновник е Костов.

13. какво да сготвя с гъби кладница
Не знам, но gabi s oriz, oriz sas gabi или дори гъби сас орис (разбирай със зла участ) са винаги една добра идея.

14. kromanyonets
Да, всички мъже са такива. Почти без изключения де, защото има и neandertalsti измежду тях. Но като цяло съм съгласна.

14 thoughts on “Searching

  1. И аз с туй се теша. Така де, досега бяха само вездесъщите gabi s oriz и oriz sas gabi. Вече си имам и kromanyonets, което верно е напредък. Само не ми го побира акълът как човек може да попадне в блога ми, търсейки въпросния господин.

  2. Ми така де – разпределение на задачите – neandertalstite ги търсят при мен. kromanyontsite равномерно по останалите блогове. 😀

    А последното беше „търся снимки на неандерталец“

    Ама сори, по наше време фотографията беше слабо развита и материалите нетрайни 😀

  3. 4estit dvais 4etv&rti m@i (+ 2009 удивителни)

    Апропо, списваш по крадящ (искаш ли кавички?) времето начин. Ще има муфта, подозирам, и ако, разбира се, разрешиш.
    Здрасти, Marfa.

  4. Аз попаднах тук с въпрос към чичко Гугъл:
    „Къде да отида“ 🙂
    Имаш уникални попадения. Винаги са ми забавни тези теми:)

  5. А пък аз дойдох от блога на Майя Маркова покрай учителската стачка – единственият свестен резултат от тази стачка.
    🙂

  6. Твоите попадения са по-весели. Доскоро и аз се радвах на моите, докато не видях „iskam da e*a bratof4etka si“. Хем никъде не съм писал за такива содомо-гоморски практики. Скоро очаквам благопожелания по адрес на тъщата, балдъзата и лелята 😦

Вашият коментар

