Изберете ме за евродепутат!

Тези дни по независещи от мен причини нямах много пряк досег с цивилизацията и се оказа, че съм изтървала много важни събития, протекли без моето активно участие и то под самия български трикольор.

Хора, гледайте сега.

  • Когато бях на пет годинки, сънувах пророчески сън, с който не смятам да ви обременявам, но всъщност означава, че членството ни в НАТО е абсолютно безпредметно. Дано не съм ви развалила вечерта. Много армагедонски сън беше. Съжалявам.
  • По тази причина известно количество години по-късно не виждах и защо да създаваме Атлантически клуб. Все пак 2012-та година е толкова близо…
  • Беше ми тъпо, докато гледах как високопоставено наше лице подсмърча и реве, щото ни приемали в НАТО. Все пак не съм сънувала сън, дето да отменя споменатия по-горе, а 2012-та продължава да е все така близо.
  • Първата ми братовчедка, кака ми Илияна, е искала баща й, тоест вуйчо ми, Бог да го прости, да й купи трабант и то доста преди аз да съм била запланувана и да почна да сънувам каквито и да били пророчески или не толкова пророчески сънища. После тя самата си купи трабант, но го продаде преди Манфред Вьорнер, мирнапрахаму, да дойде по нашия край. Иначе сигурно щеше да го повози. Много добра шофьорка е и това всички й го признават.
  • Аз лично ям люти чушки доста здраво. Не ги правя на фреш, щото продават готово „Табаско“, а и после пасаторът се мие доста трудно. Затуй ги рупам. По липса на пингвини и отдалечеността ми от Антарктида, чакам през зимата температурата да падне под нулата, излизам на балкона и си приказвам сама със себе си на български. Понякога си отговарям. През лятото си пъхам главата във фризера и повтарям процедурата. Периодично. Човек не трябва да губи тренинг.
  • Обичам да смятам наум колко кръгчета могат да се съберат в един квадрат. Винаги познавам резултата.

В тази връзка, бихте ли ме подкрепили поне за евродепутат? 2012-та е толкова близо, а още не съм видяла на живо ни Брюксел, ни Страсбург. Какво ще кажете? Навити ли сте? М?

17 thoughts on “Изберете ме за евродепутат!

  1. Извинявай, но правилното е да се казва „същество просташко“, щото инак ще те обвиня в сексизъм и ще съм права. Пардон, ще съм право същество.

    И ся кво? Няма ли да ме подкрепиш за евродепутат? Ама защооооо?! 😥

  2. Ти сигурно ще да си била на някое дълбоко и подводно пътешествие с капитан Немо 😛 , щом не си чула на повърхността какъв щорм беснееше тези дни. 😀 Добре дошла обратно на твърда земя! 😉
    Това горе сигурно е началото на предизборната ти платфора, изтъкваща най – неотразимите ти качества. :mrgreen:
    Случайно в онзи армагедонски сън да сънува как едно парче от метеорит неволно се откъсва и без да си иска се насочва към българският парламент, докато целокупното депутатско войнство се затворило вътре да си гласува някои друга придобивка и добавка към приходната част? Не! Жалко!
    Понеже аз също много обичам да рупам люти чушки и явно сме от една партия, ще те подкрепя за евродепутатско същество с един наниз люти чушлета барутлийки. *rofl*

  3. Подкрепям те с две ръце! Даже за шеф на Европейската комисия.

    Впрочем напоследък почнах да си мисля: наистина думите „мъж“ и „жена“ са обидни. Мислех евентуално, че можем да наричаме мъжете „penile-american“ жените трбява да се наричат „vaginal-american“ или нещо такова

  4. Ама ти нищо не обещаваш, как да гласуваме за тебе 😉 Това противоречи изцяло на българската политическа логика, с извинение 😉

  5. Е! Ще вдигна пенсиите, ще вдигна заплатите, задължителни отпуски на Хаваите през лятото и в Алпите през зимата за сметка на държавата, а освен това накрая ще разиграя томбола и спечелилият ще го пратя на круиз до Таити. Малко ли е?! И не се ли подразбира, питам???

  6. Забравила си да се сетиш за идиотския плакат, който бяха разлепили по повода – България в НАТО. България беше изобразена като някакъв дребен мизерен пес между немска овчарка и ротвайлер или нещо подобно беше.

  7. Бе я не отмествайте темата! Бързо ме избирайте за евродепутат, че ей я къде е 2012-та! Амаха! 👿 Ужасни хора сте, така да знаете!

  8. Партия „Люти чушлета“?
    Що пък да не… то това май е единственото, дето ще обедини малко повечко хора 🙂

    Аз ще гласувам за теб пък :)))

    • Добре дошла в партията! 😉
      Малко завиждам, че ти обещаха цяла градина с люти чушки… а, всъщност не ти завиждам, защото обещаното е само за разсад, т. е. ти ще ги насадиш, ще ги прекопаваш, ще ги поливаш и т. н. пък аз от време на време (често 😛 ) ще минавам да похапвам чушленца с теб и Марфа на раздумка за партийните планове. 😀 🙂

  9. Ей, най-сетне един съвестен и национално отговорен гласоподавател! Като спечеля ще ти подаря голяяяяяяяма градина с много разсад на чушлета! 😀

Вашият коментар

