Препоръчай на приятел

Или може би „препоръчай приятел“ 🙂 Новата идея на Явката, която много ми допадна и тутакси се включвам, макар по принцип да не си падам особено по верижните реакции. Което идва да покаже, че идеята наистина много ми харесва.

Така. Да видим. Положението е критично и не защото няма кого да препоръчам, а защото изборът е ограничен до три блога. Но аз няма да се съобразя, и ще препоръчам четири, а при по-обстоен прочит  ще установите, че всъщност ви препоръчвам пет блога 🙂

Препоръчвам ви Царството на Бу. Бу е много готина мацка и пише наистина хубави материали. В частност ще ви усмихна с едно писмо до Дядо Коледа.

На следващото предложение на бас, че ще кажете „Уха!“ Освен всичко друго, там има и Котки!!!!! И други хубави работи има, но гледайте да не пропуснете котетата!

Не мога да изтърва и БатПеп. Отличава се с остър език, за което кака ви Блу често го кастри, но ако искате да четете интересни житейски истории, там е мястото. А ако питаете особено топли чувства към ЧЕЗ и разни други енергийни вампири, в този блог можете да се порадвате на утехата, че не сте сами! :mrgreen:

CX възропта абсолютно резонно. Ама напълно! И то при условие, че честичко надничам там, освен това ми е градски и макар да имаме напълно противоположни политически възгледи, ненавиждаме скайпа и харесваме qip. Освен това в блога има страхотни снимки, които честичко си ги крада и си ги запазвам на компютъра 😳 В блога пишат СХ и Lirex, и понякога публикуват наистина ужасяващи истории. ТЕ верно са сред нас, брррр! 😯

9 thoughts on “Препоръчай на приятел

  1. *подсмърч*
    Шегувам се, разбира се…
    Идеята наистина е интересна и ако не друго, е добър начин да си свериш часовника. 😉

  2. хаха, пък аз си мислех, че ми четете само разказа за златната рибка 😆

    сега сериозно – благодаря за оценката ти, тя значи много за мене 🙂

    за беда обаче принципно не участвам в такива игри, имам си причини, с описанието на които не ми се ще да товаря прекрасния ти блог 🙂

    пък в крайна сметка – който иска да види какво препоръчвам спокойно може да ми провери блогрола, нали? 🙂

    а аз с огромно нетърпение очаквам да започнеш да коментираш новите издания на мюзик айдълите :mrgreen:

    • Нема проблеми, Бачо Пепо! Не е като да е речено с пистолет на челото „айде сега, давай!“ Важното е, че блогът ти кефи и тва е!

  3. И все пак, кои са ти любимите публикации евър?
    🙂
    Не, не си прося споменаване, наистина ми е интересно.

    • Ами… Не знам всъщност. :neutral:. Не съм се замисляла по въпроса. Има наистина много интересни неща, на които съм попадала, ама чак пък най-любими евър… Деанам!

  4. http://research.zonebg.com/pubs.htm

    това не е блог, нито пък нещо мое, но горещо ви го препоръчвам, откакто го прочетох не съм същата
    не мога да кажа и че сфера са ми приятели, не отговарят изобщо на писмата ми, а имам толкова много въпроси 😦

Вашият коментар

