Чудя се дали…

Напоследък дори не се изненадвам от това колко малко се изненадвам. Вероятно причината се крие в лексотана. 😎 Вместо това ми е изключително забавно, което, съгласете се, е доста по-здравословно от това да ходя и да се нервирам.

Сега например седя и се чудя дали по торентите не се разпространява софтуерът на НАП. Същия, дето е правен от френски клон на южноафриканска фирма, освен у нас работи само в Ботсвана и Саудитска Арабия и вместо милион и половина долара струва четири милиона евро. Може би се чудите защо ми е изтрябвал тоя софтуер. Веднага ще обясня. Убедена съм, че сигурно готви чудесно, особено умел е в областта на висшата кухня, пере, глади, чисти, мие прозорци, санира жилища при нужда, умее да води непринудени разговори, в които демонстрира познанията си спрямо руската класика, свири виртуозно на пиано и най-вероятно в леглото е бог. Как да не кихнеш 4 млн. евро за такова? А ако го има безплатно – още по-добре.

13 thoughts on “Чудя се дали…

  1. На всичко това бих отговорили – лексотана омръзва. Опитай с нещо по-така. Например с отпуска. Някъде далече в Родопите, малко селце с двадесетина старци, с които общуваш само когато огладнееш. И то ако искаш.
    Щъкаш насам-натам из баира по цял ден и мълчиш.
    Изпитано! Много помага.

    Мразим НАП. И всичко свързано с тях. Сега, след като ме осветли за софтуера им, съм готов да намразя всички южноафрикански фирми с клонове във Франция. Отделно от това – Ботсвана и Саудитска Арабия.
    А не съм такъв човек.
    🙂

  2. В Ботсвана има бушмени, а те са яки! Не ги мрази бе! Виж, в Саудитска Арабия има много пясък, а аз мразя пясъка. Но пък там имат камили, а камилите са много правилни твари. Наистина не знам ко да праа 😦 Освен, че нямам пари сега да се развявам из Родопите, нали… Смрък! 😦

  3. Не ти трябва този софтуеър – 4М евро и аз ще върша изброените неща,плюс поднасяне на сутрешното кафе.Е след година-две отново ще трябва ъпдейт-4М ( да се поднови ентусиазмът ) и отново ще съм на линия.Вместо лексотан си направи една разходка из Аладжата – ще ти помогне 😉

  4. Божо, за 4М евро и аз ще извърша всичко изброено. :mrgreen: Въпросът е да е на аванта.

    сх, знаех си, че освен, дет си ми граЦки, си и мой човек! 😀

  5. Ах, Марфа, да не бяхме вътре в ТОВА – ти, аз, всичките, сигурно щях да умра от смях.
    грррх! 😦
    А колкото до хонорара – ами аз се наемам за 40 000 евра. И също мразя НАП. И всичките други НА-та с нея!

  6. Едно нещо, ако изключим себестойността му, струва точно толкова много, колкото клиентът е склонен да похарчи за него. Ако клиентът е особено разговорлив и приятен, то от тази част от стойността на нещото, която надхвърля нормалните търговски надценки следва да бъде отделен сериозен процент, който следва да бъде платен за „консултантски услуги“, извършени от посочени от клиента лица, фирми и организации.

    Достатъчно „бизнес обосновано“ ли прозвуча? :)))

    А с лексотана се привиква, тъй че внимавай 🙂

  7. Боби, то и аз знам, че едно нещо струва толкова, колкото човек е похарчил за него. Хич даже и не споря. Но дребната ми завистлива душица просто завижда и го иска въпросното нещо! Ето! Признах си! Понеже знам, че няма как умни хора да платят толкоз пари за нещо, което служи за въвеждане и организиране на данни, ако въпросното чудо не е наистина Ебаси и Якия Софтуер, Който Ще Промени Бъдещето на Инфромационните Технологии и в Частност на Въвеждането и Органзиирането на Данни Завинаги™.

    Затуй се надявам скоро по торентите да се появи кракнатата му версия, че да мога и аз да се облажа от тая иновация, за която наистина смятам, че умее да прави всички дейности от поста ми, докато подрежда по азбучен ред имена.

    А за лексотана се не бой 🙂 Не го консумирам със супената лъжица, немай грижи 😉

  8. Софтуера и още 50-100 хиляди функции да вършеше пак нямаше да е оправдан финансово. Но пък и почти нищо от изброеното да не правеше, на аванта пак си е далавера. Шамар да е, гювеч да е….
    Нищо де, аз откъм НАП още съм безпристрастен, малък съм още и не ме касаят (тайничко укривам милиони под матрака, пестя от ДОД). Но пък си спомням някого по НОИ и данъчните дирекции какво шоу беше с концепцията „стари лелки + БГ софтуер“. Още от Сконто и Бизнес Навигатор съм шашнат от нашия инженерен гений и любовта към dos-овския интерфейс, но лелките са си класическа комедия.
    Нещо забравих за какво ставаше дума, та какво му е толкова гъзарията на този софтуер, освен сумата дето е глътнал посредника на тези 4 милиона. Такива „естествени примери“ за обществени поръчки и надвишени цени мога да ти дам примери с лопата да ги ринеш. Ей сега ми изплуват валидаторите в адския транспорт. Пък и палмообразните мини-компютърчета на онея деца на царевицата от Паркинги и Гаражи. Сините зони със Зелените елеци….
    Това си е най-стария закон на Алъш Вериш-а – нещо струва Х лева, ти имав авер дето ще го вземе за Х + 2 лева служебни пари и ще си делнете по 1 лв….изтъркан сценарий е, ама още работи…

  9. Абе хора, какво сте се завайкали за 4 млн. евро. За Министерството на Емел Етем плащаме 300 млн. годишно, за да напомнят да си заредим телефона и да ни предупредят, че през зимата ще вали сняг….
    (Ако намериш поне някоя демо версия на софтуера, прати я, че хич ме няма в готвенето)

Вашият коментар

