Ама какво става?!

Значи, вчера искам да намеря една рецепта в блога си и като кликам на съответната категория, ми обяснява, че няма такъв линк. А аз знам, че има, по дяволите! Оказа се, че всичките ми връзки към всичките ми категории са се прецакали! Оправих това като ги сейвнах всичките отново. Добре. Днес се опитвам да си отворя Й. Оказа се, че не може, защото междувременно всичките ми url-та станали кирилски. Без изключение. Ама без. И на двата блога. Алтернативата ми е да седна и да почна да ги оправям едно по едно. А това не са една и две публикации, често са линквани една към друга… И сега връзките им не работят… И… Аааа, не! На нищо не прилича това! 👿

13 thoughts on “Ама какво става?!

  1. Ами аз всъщност точно това започнах да правя днес, когато Дагерстаб ме посъветва да пиша до съпорта, за да видим дали няма да има някакъв начин да си спестя труда. Отговориха ми вече хората, щели да пробват да го оправят, ама ако до утре не стане, ще си прередактирам всички връзки. Лошото е, че доста теми вече са линквани по доста места, а аз не помня на всичките какви урл-та им бях сложила. Всички бяха на латиница, примерно „dunno“ и пр., ама няма как да се сетя на всички какви неща съм им слагала. Ех, какво да се прави 😦

  2. И аз имах същият проблем и го оправих по съвета на Дагерстаб( в блога на Графът ). Отиваш на статията, натискаш редактиране и под заглавието пише връзка и в края натискаш редактиране на връзката .В отвореното поле записваш някакви букви, като заглавие(аз ги въведох на английски) или цифри и натискаш save и запис на току що направеното. Всички статии така ги преработих, защото ми се отваряха само 5,6 статии. Вече нямам проблем с отваряне на статии и стигане до коментарите. Ако искаш пробвай.

  3. Аз нали това обяснявам бе? Че веднага се сетих да направя това, обаче имам ужасно много статии за редактиране по тоя „бабешки“ начин. В смисъл, те и преди бъгването си бяха на латиница url-тата, примерно https://marfieta.wordpress.com/2007/09/07/%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b7%d0%bd%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%bc%d0%b8%d0%b5/ си се казваше https://marfieta.wordpress.com/2007/09/07/empty-words А сега внезапно всичките ми ентрита се оказаха прецакани с проценти и цифрички. Затрити са ми всички url-та на латиница с изключение на тези постове, на които заглавията им изначално си бяха на латиница. А вместо това url-то е захапало българското заглавие и го е измаймунило. Ужасна досада и много неприятно. Две години да се трепя да слагам латинизирани урл-та, че да се отварят лесно постовете ми и сега всички да са прецакани!

    Писах на съпорта и ми отговориха, че било някакъв бъг, който се е получил тези дни и е свързан с няква ASCII несъвместимост примерно или нещо такова. Казаха, че ще се опитат да го фикснат и дори ме питаха дали вече се е оправило, ама на, не се е. Сега, примерно помня, че урл-то на ентрито ми „Незнам“ завършваше на „dunno“, но не помня как бях именувала всичките си останали урл-та. А и са много, гадовете. Енивей, преименувах днес част от тях, ама ми остават още доста, а имам и за преименуване в Грибоедов… Дано все пак да успеят да фикснат проблема, за да не ми се наложи да си ги преименувам пак. А и кой знае дали няма отново да се бъгне по същия начин? След като веднъж вече стана така… 😦

  4. Много,много кофти. Аз имах 45,50 статии и ми се разказа играта.Дано го оправят, а да не си играеш по този бавен, бабешки начин.

  5. Хм. На мен две категории ми обясняваше Уърдпрес, че ги нямало. Пък аз знам, че не само ги има, а и са пълни с връзки.

    Отворих, натиснах редакция и без да променям нищо, запазих. При едната стана веднага, при другата отне втори опит и тя също се оправи.

    Постовете не съм гледала. Дано са наред, че 160 поста как не съм редактирала наново…

  6. И моите 160 поста са така. Вчера се пробвах да им сменям урл-тата едно по едно, ама е къртовски труд. Остават ми още 3 пъти по това, което свърших и ще хвана мазоли на пръстите. Някъде четох, че този проблем го има на български и на гръцки. Май ще поизчакам съпорта да се пробват да оправят бъга, щото е просто непосилно.

  7. Ми отговориха ми, че не могат да го оправят 😦 270 поста са това, а още не съм стигнала половината. И едната категория в Грибоедов направо ми изпапа нервичките. Най-накрая я излъгах де, ама ше видим 😦

  8. „Ми отговориха ми, че не могат да го оправят“ 😯
    Е как така не могат?!
    Срамота.
    И при мен се забеляза проблемът: навсякъде, където съм линквала статии само като линкове, ми пише ерър 404, тъпото парче.
    Блях.

  9. Ми не могат. Така. 😐 Опитали се, не ставало 😦 Писаха ми, че трябва да фиксна прблема ръчно. 270 статии, рийшли. Ми по-новите ги фикснах, ама останалите ще си траят. А и Грибоедов трябва да оправя… Бе ко да казвам 😦

Вашият коментар

