Тома – Crying in the Rain

Браво на Томата! Разкърти всичко снощи! \m/

15 thoughts on “Тома – Crying in the Rain

  1. томата е най-стабилния от всички като изпълнители не само снощи. дори на латиното (за мене – вид чалга) се представи най-добре от всички; но мисля, че снощи все пак най-добра беше нора (и не заради циците и провисналото си коремче). деница също се представи учудващо добре. всъщност само кака ви ани се поизложи, ама песньовката си е трудна, а и тя кат` че ли си пее фалшивичко по принцип 🙂

    денислав нема да обсъждам, щот ми е антипатичен.

  2. Хм, аз малко ще поразчупя хора като кажа, че „репортерката“ от „предаването“ повечко бой трябваше да яде. Не че е добре мъж да бие жена, ама някак като „жената“ е невъзпитана сополана от антипредаване и нещата се попроменят.

  3. лелее..

    чък сега го гледах линка на г-н Д.

    тая заслужава значително по-различни неща от два шута.

    аз лично бих опитал с няколко думи. но явно денислив не ги знае тия неща и иска да се праи на стоичков.

    жалко, обаче, ако точно това му е попречило да се представи на ниво онази вечер.

  4. Каквото и да правят от отвратителното посрано жълто предаване, Денислав си остава един от най-талантливите, най- приятни и визуално приемливи надежди на българската естрада! Има си чар момчето с виталността си и даже с невъздържаността си! На мен ми е приятен, както Шанел и Тома! Отвратен съм от хиените и лешоядите
    „журналисти“ у нас!

  5. Изпълнението на Тома беше великолепно. Той и Деница са фавортите ми във всяко едно отношение – глас, поведение, излъчване! Страхотни са, сигурна съм, че имат голямо бъдеще.

  6. Има май такава работа. На мен пък ми дожаля за него 😦 В края на краищата, нищо не ми е направило момчето.

  7. Страхотно изпълнение на Тома! (Аз малко късно се включвам). А линка на Сигнално Жълто ужасно ме вбеси! Че Денислав не трябваше да я бие, не трябваше. Тая репортерка е достатъчно жалка и без да я бият, хехе. Да не говорим за модния и вид… Той няма равен!

Вашият коментар

