Мой стих

Ей това ситното ми напълни душата снощи 🙂

17 thoughts on “Мой стих

  1. Абсолютно не!
    Песента е много хубава наистина, но тази не става, най-простото сравнение е да пуснеш едно след друго изпълнението на Невена от миналата година и това и ще стане ясно на всеки с малко по прецизен слух. Тая не става. Тази година или всички са много слаби, или на всички избират неподходящи песни.

  2. Съгласна съм с Петър. Миналата година Невена я изпя в пъти по-добре. Настръхвам всеки път като я чуя или си припомня това изпълнение. Въпреки, че тази година и Нели Рангелова, на която е всъщност песента помагаше. Струва ми се, че това е песента, която Невена изпя по-добре и от оригинала. Просто и двете бледнеят пред миналогодишното изпълнение.
    Всъщност тази година всичко бледнее – и изпълнители(някои) и музикален аранжимент и съпровод и жури и продуценти. Лично мнение – за нищо не стават. И си мисля, че не е защото децата нямат талант – просто така са поставени – да играят нелепи пиеси в един абсурден Мюзик Брадър.
    Няма кой да им избере подходящите за гласовете им песни, няма кой да ги насочи… Насочват ги де, ама в погрешната посока – към жълтината, към скандалното…
    Пълно разочарование ми е Мюзик Брадъра тази година.
    Затова пък в Пей с мен се пее наистина и всичко е на ниво, има класа. Не мога да се оплача, че нямам какво да гледам и слушам. Но не и по БТв. Бтв е поела курс към опошляване и пожълтяване и то не само в това предаване. Преди гледах само нея почти, а сега се хващам, че все по-рядко се случва.
    Извини ме за дългия коментар, ама ме посети някаква муза докато четох коментарите, та малко се поувлякох.
    И поздравления за блога. Хареса ми 🙂

  3. Моето лично мнение е, че тази година шоуто е по-добро. Но както и да е.

    Всъщност, изключително некоректно е да се сравнява изпълнението на Невена с това на Шанел. Невена изпя песента както си е – солово. На Шанел се падна да изпее два куплета. Двете изпълнения са просто коренно различни, за да могат да бъдат сравнявани. Най-малкото излиза, че Невена е изпяла песента по-добре от самата Нели Рангелова. Е моите уважения, момичето може да е много читаво, но да се твърди, че е по-добра от титулярката е просто смешно. Има още много хляб да изяде, докато може изобщо да бъде сравнявана с Нели Рангелова. Виж след някоя и друга година придобит опит – тогава вече може.

    А на мен това изпълнение, което съм пуснала тук, много ми хареса и изобщо не преувеличавам като казвам, че ми напълни душата. Не съм го слушала, за да правя сравнения, слушах, защото ми беше приятно.

    batpep, аЦки си прав! 😉

  4. язе по принцип не гледам тюрлювизия, че ме свива стомаха. ама айдълите ги гледам – най-малкото защото това е форум, в който никому неизвестни младежи, родом от места, които се отбелязват на картата с цифри, могат да покажат какво могат. ако го могат, разбира се.

    миналата година журито беше доста..ъъ специфично. аз кака ви данчето христова я познавам от онова незабравимо лято (в куба беше лято де, тука май беше нещо есен, или ранна пролет, не помня) на 1982г. и никога не съм си представял, че КАКА ДАНЧЕ всъщност е такава дребнава и глуповата личност. тази година поне ората са си откровени глупендъри.

    миналата година шоуто се проведе по съвсем различен начин, затова нямам намерение да сравнявам. но мисля, че добрият изпълнител ТРЯБВА да може да прави всичко, по всяко време, и добре. точно както пикасо е рисувал в рафаелов стил по-добре от рафаело, точно както моцарт се е гаврил и доразвивал изпълненията на бах.

    а иначе и аз, ефстефстфено, си имам фаворит. за мене това е оная, кльощавата мадама, нещо не помня откъде беше, от фелибето май. за беда не помня и как се казваше, но май ана – абе оная дама, дето е актриса, което и й личи.

    лелеее, толко не съм писал и на класното по литература

  5. Невена, хъх. Талантливата Невена с настроеното микрофонче. Талантливата Невена с Мистерията на българските гласове. Талантливата Невена, подбутвана напред от Слави. Както и да е.
    Песента е страхотна, а изпълнението – още повече. Стайлингът ме дразни, но това нее вина на Шанел. Момичето е много талантливо и се радвам, че още е напред, защото го заслужава.

  6. Ей, batpep!

    Вероятно с тебе се познаваме! В смисъл, и аз бях точно по същото време в Куба бе! Накрая като едно нищо и ще излезем рода 😆

  7. хахах – абе за рода не знам, ама нещо друго да не излезе :mrgreen:

    ние там бяхме цял самолет хора, имаше дни на българската култура в куба. кака катето евро и още други хубави каки представяха достиженията ни в социалистическата мода, бат` бисер киров и групата му представяха естрадните ни достижения, а топчо и шуменската (май) трупа – театралните. бат, ви пеп и приятели представяше богатството и красотата на родния фолклор.

    от куба ми е останал спомена за епохалния дрисък, с който се сдобихме след системно преяждане с банани, манго и ананаси и изключително зловещите комари в курорта варадеро.

    ееех, младост…

  8. Аааа, виж, аз бях там за по-дълго. Мислех да не си някой от колонията там 🙂 По туй време бях прилежна ученика и съответно ходихме на концерта на Бисер Киров, а после – на театър 🙂 И на концерта на ансамбъл „Росна китка“ 🙂 Оляли сте се с банананите, ама като не сте знаели да питате точните хора… 😆 А комарите на Варадеро са като кротки чавдарчета пред нещата, дето се въдят из Лагуна гранде!

  9. Заподозрях 🙂 Ама де да те знам сега кой си бил! Аз си бях редово пионерче с дълга коса на опашка. Няма начин да не сме се зърнали, ма пусто, да се бяхме запознали поне 🙂

  10. Тази Шанел и на мен много ми харесва. А това изпълнение определено показа данните й! Както самата тя се надяваше.

  11. И на мен ми хареса изпълнението на Шанел и Нели 🙂 Много нежно поднесено, докосващо и въздействащо 🙂

  12. Малко извън темата на този постинг, но би ми било интересно да науча какаво мислите за латино изпълнението на въросната Шанел, още повече пък щом имате някакъв досег с Куба и с латино музиката? Всъщност и на всички останали… Струва ми се, че ако някой го е харесал, кое да е от изпълненията, за мен ще е просто предубеден и пристрастен, нищо друго.

    Оye mi canto изпълнено по такъв грозен и кошмарен начин, направо не можах да повярвам. Или пък La camissa negra – направо още не мога да го проумея тоя латино концерт пародия.

    И тук пролича много, ама направо крещящо неправилната подборка на песните към съответните гласове. Те децата не са виновни де, а какви ги върши Дони там и защо изобщо се е заел с несвойствени дела.

    Все си мисля, че най-важен е крайният резултат – ще ми се да видя една добре изпята песен на концерта, а не да ми се представят някакви великомъченици при това всеки път…

    @Selene: Може и въпрос на вкус да е, а може и да не е , но Невена си е талантлива и няма нужда някой да я подбутва. Всеки случай всяко от изпълненията й беше перфектно и не допускаше грешки, фалш или смешни или грозни изпълнения – каквото и да й се наложеше да пее.
    Докато в този Мюзик Брадър не виждам изпълнител от такава класа – издънките са им ежедневие – някои постоянно на всички задачи се дънят, а други имат и добри изпълнения и пълни провали.
    Човек и да не иска да сравнява, те сравненията си се налагат от само себе си. Няма как.

Вашият коментар

