Помощ! Карат ме да работя!

Така. Това е конспирация и подозирам, че виновни както винаги са евреите. Ама това вече не се изтрайва бе! Вместо културно да направят работната седмица да трае всеки втори понеделник в месеца и да е двучасова, тези империалисти карат хората (и в частност мен) да работят! Какво е туй чудо работа посред вторник?! Никъде по света го няма това нещо!

Вънка слънце пече, птички пеят, калта по улиците горе-долу изсъхна, а аз съм се бучнала в тоя мрачен кабинет и се боря с някакъв скенер! Карат ме да сканирам некви неща с формат от А3 до А1 на скенер, пригоден за А4! Ааааарггггххх!!!! Ами не, не се изтрайва това! Хора, айде да си ходим, а? Стига сме им работили да гадните кръвопийци, м, става ли?!

13 thoughts on “Помощ! Карат ме да работя!

  1. Я, къде видя слънце? Тук е облак и мъгла.
    Понеделникът е ужасен начин да прекараш 1/7 от седмицата, но същото може да се каже за вторника, срядата и четвъртъка. Петък се трае.

    Понеже не мога да си тръгна от офиса (а много искам), защото тогава ще стана хептен financially challenged, се успокоявам с дребни радости от живота. Например, сдобих се с един календар, в който през месец февруари няма понеделници. Ей така, няма ги – колонката е празна. Мисля да уважа календара и през идния месец да не ходя на работа.

  2. Pingback: Труд и творчество « Царството на Бу

  3. уф, лошо. като видях заглавието и ми се сви сърцето. дръж се, не си сама. скоро ще се развее знамето на революцията 😀

  4. И в Силистра е слънчево, а в даскалото ми е направо напечено…. Така е то като оставям нещата за края на срока. Ако си беше свършила работата в понеделнишките 2 часа, сега щеше да си почиваш 😉

  5. Истинска трагедия- и аз се чувствам по същия начин в момента, макар че вече не е понеделник. А понеделниците са сред най-зловещите изобретения на човечеството. Мога да ги сравня по гадост само с атомните бомби, рибеното масло и турбофолка.

    Навремето дядо ми казваше „Който не работи няма да яде“. Оттогава съм намразил яденето.

    Не че имам против да работя, стига да е в разумни граници- два пъти седмично по час-два. С почивки за кафе разбира се и с опцията работата да се отмени ако времето е хубаво. Само че гадните капиталисти няма да се съгласят. Така че, хайде наистина да си ходим- предлагам въпросния тропически остров, на който всички слушат музика напоследък.

  6. Ама айде първо да ги изгоним всичките там с музиката… Току-виж по погрешка налетим на Острова на Изкушенията и ко ши праим после?! 😦

    Обаче много добре казваш това за работата – разумни граници, час-два на седмица… Така горе-долу се ядва. Приемам. Мога да го преглътна. Бе ше го преживея бе! Ама какво е това сега?! Ей на, точно пак си навих часовника за шест и половина сутринта! Че то това не се трае! Дали омбудсмана ще ми разгледа жалбата, или пък да се обръщам към Хелзинкския комитет? А може и в краен случай да стана депутат, тогава хем на остров, хем ще ходя на работа когато имам настроение. Де тоз късмет де! 😐

  7. Nikola, директно ти предлагам решение на проблема с омразния понеделник: работа в Израел – там започват работната седмица в неделя 😀
    Marfa, 6:30 сутринта ми звучи толкова познато…неприятно 🙂 Обикновено ми трябва време за събуждане от 6:30+1 час, за да успея да стана най-накрая. Но като се замисля обаче, май съм сбъркала поста, не мога да се оплача от досада в повечето случаи..всъщност денят ми минава доста бързо – явно в тази част на града човек попада в друго измерение с друго време :)))

  8. Даааа, българите били много трудолюбиви и, представете си, интелигентни. Сигурно затова са на този хал…

  9. Всъщност аз нямам право да се оплаквам, понеже съм на почти свободен режим. Но миналото лято поработих за хора, с които имах следния диалог:
    Густав (шефа ми): „Днес, чувам, закъсня“
    Аз: „Бях тук в 9:07“
    Густав: „Именно“

    Та тогава стигнах до извода: не е толкова страшно да работиш, дори да са повече часове, страшното е когато трбява да навиеш алармата. Това дяволско изобретение трябва да се забрани!

  10. Не ми стана много ясно как успях да не си публикувам собствения коментар 😕 Та думата ми беше, че и аз мразя алармите! 👿 Хем съм си сложила джисиема да ми звъни с една такава приятна мелодия, ама ко като е приятна, нали ме буди?! Ужасно еее!

  11. Марфеее, така само ще намразиш и хубавата мелодийка!! 😉
    А пък по повод, че е петък вече и аз съм още в офиса, ще гледам да преведа един испански микро-виц.
    Та знаете всички, горе долу, кой е Пласидо Доминго. Но може и да не знаете, че името и фамилията му имат значение на испански. Той се казва Блажен, с фамилия – Понеделник. Да! 😆
    Тааа, големият шеф пита заспал на работното си място човек:
    -Как се казвате? За да ви отдържа един час от заплатата? Човекът, още задреман, отговаря:
    -Ходидо Лунес (т.е. – Гаден(tm) Понеделник)!
    (Дано да успях! Ако ли не – помнете, днес е петък! :mrgreen: )

  12. Пък по нашему по мъдрите хора казват „За лудо работи, за лудо не стой!“ и още „Айляк ходи, айляк не стой!“ Защо ли ???

  13. Ех, Марфа! Щом няма други коментари, принуден съм да се съобразя със следното:

    http://OGOSTA.COM/INDEX.PHP?OPTION=COM_MAMBLOG&ITEMID=99&TASK=SHOW&ACTION=VIEW&ID=1101&ITEMID=99

    10-ТЕ БОЖИ ЗАПОВЕДИ НА МЪРЗЕЛИВЕЦА!? 🙂
    Автор dool

    Следвайте ги и живота ще е п(л)есен !!!

    1. Човек се ражда уморен и живее, за да си отпочине!

    2. Обичай kревата си като самия себе си!

    3. Денем почивай, за да можеш нощем да се наспиш!

    4. Не работи – работата убива!

    5. Ако видиш някой да си почива – помогни му!

    6. Работи по-малко, отколкото можеш, а онова, което можеш, отстъпи другиму!

    7. Спасението е в хладната сянка – от почивка никой не е умрял!

    8. Работата носи болести – недей да умираш млад!

    9. Когато случайно ти се прииска да поработиш, седни, почакай, ще видиш, че ще ти мине!

    10. Когато видиш някъде да ядат и пият – приближи се, ако видиш, че работят – тръгни си да не пречиш.

Вашият коментар

