Мързеливо делнично

Вчера, вторник, имах чувството, че е петък. Днес направо не мога да опиша какво точно ми е чувството. Във всеки случай определено ми иде да си заключа врата, да събера двата фотьойла и да легна да си отспа. Ами утре? Ами вдругиден?? Как ще доживея до събота бе, хора? А? Идеи? Толкова ми се спи и съм така уморена, че ако ме болеше колкото ме мързи, жито щяхте да ядете! На всичко отгоре по радиото тоя път са отциклили от тъпия чадър на Риана, само за да забият в Бионсе и онуй нещо от „Розовата пантера“, крадено от нашенския „хит“ от близкото минало:

„Тонколони-монколни, кас’тофони-мас’тофони, акордьони-макордьони, герап у, герап у“. Гати. А срядата още не е започнала!

10 thoughts on “Мързеливо делнично

  1. много тегаво и поспаливо наистина.ам,с риск да стане още по-лошо ще предположа , че съботата е работна. айде и дано днешния ден мине по-бързо от вчерашния

  2. Малееее! Колко удобно бях забравила за съботата! 😮 Е не… Отивам да си правя сепуку или нещо такова. Сбогом, жесток свят! 😥

  3. Знам, че ще прозвучи като реклама, но ще ви предложа едно четиво, което пуснах днес в блога си Нова работа. Това е едно малко ревю на една книга, наречена 5-те навика на успешната скатавка и е много подходящо четиво за мъчителните среди. Има и линк за сваляне на едно доста голямо preview (над 100 страници) на самата книга. Мисля, че ще ви поразведри! 🙂

Вашият коментар

