Старо, но златно :-)

Поздрав към софиянци за преизбирането на Огнебореца! :mrgreen: Клипът, на който ще се насладите, е бил заснет в далечната 1999-та година в телевизионното предаване „Усмивките на Венци“. Изпълнението е на народната хуморстка Радка Куршумова, съгласно написаното от човека, качил клипчето.

Култовото парче „Ах, Огнеборецо мой!“, дошло при нас от недалечното минало, свидетелства за невероятните дарби на авторката си в прорицателството, гаданието и други параненормални и неизучени области на нашето всекидневие. Но стига приказки! Поздрав към софиянци и особено към човека, благодарение на когото софийският боклук през лятото ще се озове във Варна, през зимата ще бъде депортиран в Банско или друг планински курорт, а през останалото време може да получи и голямата награда „Пътуване в чужбина“, благодарение на която ще посети чужди страни и ще разгледа различни природни и културни забележителности. 😆

Пейо, съжалявам, ама не можах да се въздържа да го сложа и аз в блога си 🙂

13 thoughts on “Старо, но златно :-)

  1. Леле майчице. Таз жена да не я срещам. Тя като метне гюбек и може да утрепе човека. Не му е лесно на чичкото в клипа, ей…

  2. 😀 и мен ме подсетиха за клипа съвсем скоро. Между другото това предаване си го спомням, аз лично съм го гледал и беше доста забавно за времето си и за моята възраст тогава (11).

  3. Я, и тук е блогнато с почти същото послание 🙂 Аз също го блогнах, ако ви е интересно да видите коментарите вижте 🙂 http://bglog.net/BGLog/15645
    Вчера съм се смял до истерия и през сълзи на този видеоклип.. За съжаление това е действителността ни. Избрахме си го Бойко… Срам, срам…
    Благодаря, че каза нещо повече за произхода на клипа, чудих се откъде е 🙂

Вашият коментар

