Happy Birthday, Dear Blooog…

Гледам, хората съобщават за рождените дни на блоговете си, та и аз да не остана назад и да честитя на моето блогче една годинка. На мен си ми харесва. За една година успях да натворя главозамайващо количество писания, кои – поучителни, кои – умопомарчителни, но лошо няма. Мога да напиша труд на тема „Блогът като средство за разтоварване“, но няма. Ей тъй, щото не ща. Оказа се, че ми харесва да имам блог, да споделям в него, да споделят с мене в него, да чета свои писания из разни вестници без някой да счита за нужно да ме спомене… Бе изобщо. Кажи му България и не го обиждай повече. 😎

За една година чрез блога си се срещнах с пъстро множество от хора. Някои бяха съгласни с мен по някои въпроси, а несъгласни по други, други бяха принципно съгласни, трети – принципно несъгласни, някои и до ден днешен не мога да разбера за какво точно се борят и какво искат да кажат, има такива, които си умират да си приказват самички, а има и такива, които предпочитат да четат казаното от други. Някои отстояват собственото си мнение, други изобщо нямат такова и нагледно демонстрират правотата на паскаловия афоризъм „Човек е мислеща тръстика“.

В блога ми се разписаха хора със свежо чувство за хумор, както и такива, които не биха познали хумора дори да цопне в сутрешното им кафе. С тези ми е най-трудно. Ами не е лесно да обясняваш, че очевидният бъзик е очевиден бъзик!

Накратко, благодаря на всички, които наминават през моето място за споделяне и си казват какво им тежи. Много ми е приятно! 🙂

 

19 thoughts on “Happy Birthday, Dear Blooog…

  1. Честито, разбира се 🙂 Твоя блог е от малкото женски блогове, дето ги чета с кеф.

    Ама що не сложи някаква класацийка на най-четените ти теми или примерно на някои интересни според тебе, на които хората не са обърнали внимание… Нещо да има за кликане 🙂

  2. Честито и от мен! 🙂

    Една година в интернет = поне 5 в оффлайн пространството;-)

    Така че честита годишнинка на блога и успех! :)))

  3. Лонганлон, ми щото най-четените ми теми са кулинарните, та рекох да не ме вземат за депресивна маниачка, дето не излиза от кухнята… Добре де, иначе съвсем пък най-четените са Кукурукуку, палома, Нека да сме негри в щата Алабама (много бях ядосана тогава, та го написах) и Горещо, стачката. А имам и други четени, ама който иска – да си ги търси 🙂

    Мишел, благодаря ти 😉

  4. Ха! Ми аз мислех, че е древен тоя блог?!? Нищо де, пак си е larger than life в някои моменти 🙂

    Поздрави и целувки покрай балоните и тортите 🙂

  5. Честита една годинка и от мен 🙂

    Блогчето лично на мен много ми харесва. Стилът ти на писане, темите и т.н. Както вика Лонганлон, блог, който се чете с кеф 🙂

    Продължавай в същия дух! А аз се надявам занапред не само да те хваля, ами и да те критикувам 😛 Само дебна момента 😛

    Всичко добро и от мен !!!

  6. Песенка крокодила Гены Марфе

    Автор слов – Тимофеевский А., композитор – Шаинский В.

    Пусть бегут неуклюже пешеходы по лужам
    А вода по асфальту рекой
    И не ясно прохожим в этот день непогожий
    Почему я веселый такой
    А я играю на гармошке у прохожих на виду
    К сожаленью день рожденья
    Только раз в году
    Прилетит вдруг волшебник в голубом вертолете
    И бесплатно покажет кино
    С днем рожденья поздравит
    И наверно оставит мне в подарок пятьсот эскимо
    А я играю на гармошке у прохожих на виду
    К сожаленью день рожденья
    Только раз в году
    К сожаленью день рожденья
    Только раз в году

  7. Мерси, мерси 🙂

    А като гледах как тихо се сипе днешния дъжд през прозореца, цял ден си тананиках точно тая песничка за изумление на колегите си 🙂

  8. Честита първа година на блога ти и продължавай в същия дух!
    Някои преждеговоривши дадоха препоръки за него, нека и аз да дам една. Като видиш свой текст в чужда публикация, сканирай я, постни я и сложи линк към своя стар пост, та всички да видят! Аман от плагиати! Вярно, укрепват самочувствието (както се казва, плагиатството е най-искрената похвала към един текст), но въпреки това ги мрАзя!

Вашият коментар

