Сатурнова дупка

Ей там вътре съм някъде. Мда. 😐

20 thoughts on “Сатурнова дупка

  1. Може ли да те успокои и вдъхнови красотата и?
    Тъп майтап, май.
    Хващай се за косата като Мюнхаузен и се измъквай от дупката. А ако мога да подам спасително въже за по-голям шанс и бързо измъкване – насреща съм.

  2. Марфа, не ги слушай! Смело напред! Ти си смело момиче! Всяка дупка има два края! Излизай от другия край, ще те чакам!!

  3. И аз съм там!Да не ти пука:“Изход винаги има!“,“Който търси,намира!“,“Накрая всичко се оправя,ако нещо не е наред,значи още не е края!“…..С толкова неща сме се справяли,една дупка ли ще ни уплаши?

  4. Човек да не си намери хубава дълбока дупка и глей ко стаа! 😯 Знаете ли ко? Я ми пуснете някое шише вино с мезе, че да видя тъй както съм се посяла тука мога ли да изпия едно вино… :mrgreen:
    Енея, фенерчето падна тука някъде и угасна и сега не мога да го намеря 😦

  5. Кажи само какво вино и какво мезе 🙂 Луканка нещо, създърма, пастърма, бахур 🙂

    Ще ти телепортираме до там 🙂 няма проблеми 🙂

  6. Минавах насам и гледам толкоз хора сте се завряли в тази сатурнова дупка и от любапитство и аз натам надзъртъм, ама мезетата и пиячката няма да пипам, ей.

Вашият коментар

