Нещо хубаво

Малко позитивизъм 🙂

13 thoughts on “Нещо хубаво

  1. Марфе, как успя да я пуснеш два дни след като на мен ми се беше набила в главата? Явно е това време на годината…
    А на мен любимото ми изпълнение на тази песен е на Джеф Бъкли, между другото. Хвърли й е дно ухо, ако искаш (щото няма образ, само звук) – http://www.youtube.com/watch?v=vsa_xWLOghg

  2. …и два дни след като Морви ми я наби на мен в главата – като ми показа изпълнението на Джеф Бъкли, което аз не бях слушал, пък аз й го върнах с едно от изпълненията на Ленърд Коен 🙂

  3. Песничката наистина е страхотна, неслучайно я ползват масово по разни сериали. Последно си спомням, че финалният епизод на Ориндж Каунти беше с въпросната песен (и на 1-вия и на 2-рия сезон на финала).

    Има и много изпълнения. 🙂

  4. Страхотна е, чудесна песен.
    Рядко харесвам този тип изпълнения, но този път ми се напълни душата.
    Поздрави 😉

  5. Това е мелодията, това е самата игра в която едно до друго се пренареждат и очистват сетивата, няколкото на брой. Когато не си сигурен дали е плахата меланхолия, болката непростима или пък съдбата, смигнала във нечакан момент. Actualy, favourite tranquility.

Вашият коментар

