Блогоден

А бе не си падам аз много по верижните инициативи, ама тая нещо ми хареса. Подочух за нея от тук, а пък и много обичам калинките. 🙂

Та тъй де, трябвало да промотирам пет блога, нови. Е нови – нови, ама ако не знаете за тях, пак ще са ви нови, а? 🙂

Лейди Вера ме изпреварила с Нож и виличка, ама и аз го промотирам. Бе момичетата повече от месец не са писали, ама все пак лято е, убедена съм, че ще наваксат. 😉 В тая връзка промотирам и блога на Баба Пена. Дали е баба и дали е Пена информация нямам, ама блогът е много вкусен! Ако пък ви се пие Мохито, ето го вашето място! Докато сме на тема манджи, ще се възползвам да си промотирам и моя вкусен блог Къщата на Грибоедов, макар че точно в момента съм на вълна зимнина. Е к’во да се прай, сезон!

А отскоро попаднах на много интересн блог – блогът на Орлин. В него пък можете да прочетете хубави неща за хубавото вино, за хубавата музика, че и за хубавите американски астронавтки, които обаче хич даже не са лишени от проблеми :mrgreen:

http://technorati.com/tag/BlogDay2007
http://www.blogday.org/

Рецепта на деня:
Баница „Руми“

Черен списък на унищожителите на българската природа

3 thoughts on “Блогоден

  1. Благодаря за представянето и оценката за моя блог. Приятно е да разбереш, че моите рецептите се харесват. Ще се старая да ви поднасям още мои вкуснотии.

Вашият коментар

