Я да питам…

От известно време по радиото са текнали странни реклами, а по улиците ме причакват в гръб и ме изненадват още по-странни билбордове, с изтипосани на тях симпатични, костюмирани люде, които с усмивка на уста ми обясняват, че били от Е.Оn и смисълът на живота им е моето персонално щастие. Та искам да попитам, каква е далаверата в тази рекламна кампания?! Тоест, предпазват се от опасността да ме загубят като техен клиент, понеже ако не ме кътат и отчуват, ще взема да се откажа от цивилизацията и да стана Амиш, загърбвайки завинаги идеята за електрифицирано битие? Или се опитват да ме разубедят от кръвнината, с която ми се прищява да си сложа грях колчем се сетя за последната сметка, която трябваше да платя?! Този път имахме 120 лева. Посред лято. Щото, по не знам какви причини, платихме изразходваната енергия за петдесетдневен период. Почти два месеца, санким. Проблемът е обаче и друг: предния път сметката ни не беше 10 лева, понеже по нищо не личеше да са правили десетдневен отчет.

Та накратко: какви са тези реклами и за какво се борят? 😯

9 thoughts on “Я да питам…

  1. До колкото знам от 1ви юли вече има либерализация в пазара на електроразпределителните услуги – т.е. можеш да избираш между различни фирми, на които ДКЕВР е издал лицензии, че могат да ти доставят срок. Списък с лицензиите има на сайта на ДКЕВР – но за момента не виждам някой нов, които да е конкурент на досегашните като Е.ОН;

    Виж това : „Всяко домакинство и фирма вече може да договаря индивидуални условия за доставка на ток“ и това : „Константин ШУШУЛОВ: Домакинствата трудно ще сменят доставчика си на ток“

  2. Аха, това и аз го чух, ама именно, че такова жуотно като конкурент на Е.Он няма. Няма бе, няма. Тц. Нито едно. А всеки път като им чуя/видя рекламите и ме избива на насилие. Мразя ги. Стръвно!

  3. Реклами, но във вестници и телевизии, със сигурност съм виждал – това според БИ МОГЛО да е тънка намеса в редакционната им политика.

    Виж – за билбордовете – мъгла ми е!

  4. Ами нали преди няколко месеца имаха грижа със захранването във Варна и Шумен – това е нещо като замазване на положението според мен.

  5. Нищо, тук в Пловдив и трамваите нарисуваха с реклами на EVN (тукашната алтернатива). С някакви намеци за това как електроснабдяването е винаги до нас… затуй като си пусна лампата, дето бачка с различно ниво на подавания ток и тя си играе от 10W до 100W без да барам потенциометъра:)

  6. научи се да пишеш грамотно и на кирилица, след което заповядай отново да изразиш мнението си

    Марфа

Вашият коментар

