Протест – за природата – 18:30 – пл. Славейков

Протест, 2-ри август, 18.30 ч., площад Славейков (източник: http://nabludatel.blogspot.com)

пред сградата на Министертвото на околната среда и водите (близо до шадраваните). Тогава ще внесем пълния списък с искания за незабавни действия, които трябва да бъдат предприети. Столична Община е уведомена за събитието.“, съобщава сайтът ДаСпасимИракли.орг = >>, където може да бъде видян пълният списък с исканията на гражданската организация.

10 thoughts on “Протест – за природата – 18:30 – пл. Славейков

  1. Добре бе мамка му, хубаво протестирате, ама къде се покрихте когато изгоря половин България?!

  2. Претенции някакви не знам дали имаш. Въпросът ти обаче е толкова логичен и на място, че направо буди възхищение. В политиката на това му се вика демагогия, вероятно би било редно и в живота да бъде охарактеризирано със същото понятие. Би могла също така да възкликнеш: „Хубаво протестирате срещу войната по пътищата, но къде бяхте, когато пияна перничанка затри трима младежи?!“; предлагам ти да се възмутиш и че ме е нямало в Цар Калоян, когато дигите се скъсаха. Евентуално можеш и да ме порицаеш, че не съм на Северния полюс да протестирам срещу избиването на бели мечки. Давам ти просто няколко примера, можеш да си измислиш и други. А следващия път, когато речеш да обвиняваш някого, че не се е набутал в горящия огън, след като преди това е протестирал срещу застрояването на Иракли например (очевидно в съзнанието ти двете неща са взаимно свързани), недей да гориш съпричастно с половин България, ами хващай кофата и почвай да гасиш.

    Без лоши чувства това.

  3. И къде ги видя тия обвинения?
    И да, свързани са! Поне в моите представи за защита на природата…

    Аз правя каквото мога – с войната по пътищата, с Цар Калоян, с избиването на белите мечки и с всичко останало, което ми се струва нередно. Може да не съм гасила пожари, но може да съм направила нещо друго. Извинете, че представите ми за помощ са по-различни от вашите, ама това е положението.

    Просто някак ми изглежда двоен стандарта. Поправете ми ако греша. Обяснете ми, като човек, който не разбира. Още повече, че не съм враг. Аз съм си един обикновен човек, който има правото да знае какво се случва…

    Без лоши чувства. =)

    Желая ви успех!

  4. Научи се да пишеш грамотно и на кирилица, след което заповядай отново да изразиш мнението си.

    Коментарът е редактиран.

  5. Значи, и аз не съм гасила пожари, но поне протестирах срещу обезлесяването, застрояването и унищожаването на горите. А изречение от сорта „протестирахте по площадите, а къде бяхте, когато половин България гореше?“ си е чиста проба обвинение. Макар и във въпросителна форма. Между впрочем току-що пред очите ми изгоря покривът на училище „Кирил и Методий“. Беше кошмарно. Гореше целия покрив открай-докрай, с ОГРОМНИ огньове. Опитах се да си представя как ги гася, но въображението ми не стигна. Стигнах обаче до извода, че само добро желание не стига човек да е пожарникар и свалям шапка на тези хора.

    Така че всеки прави каквото може. Може да не мога да гася пожари, но и аз мога да правя нещо друго – например мога да протестирам срещу безхаберието в страната ми, което безхаберие, между другото, е една от причините да има пожари като тазгодишните. Така че всеки съвестен човек наистина прави каквото може и именно поради тая причина не разбирам защо ти, след като не си ходила да гасиш пожари, обвиняваш мен и хората, които протестираха срещу незаконните строежи, че не са ходили да гасят. Верно, с въпрос, но си е обвинение. Ето защо не ми харесва да чета изречения като „протестирахте срещу замърсяването на реките с битови и промишлени отпадъци, ама къде бяхте, когато химкомбинат „Химико“ изтрови цялата река Лява Бяла Сълзлийка?“

    След пожарищата мога да направя нещо друго – да засяда дърво или нещо такова. Ако успея и времето ми позволи, като нищо ще се включа в акция по залесяване, съвсем доброволно. А ако искам сметка от някого, то ще е от тези, дето си палят стърнищата, от тези, дето не санкционират хората, които си палят стърнищата, от тези, които палят огньове в гората, за да си направят барбекю, без да им пука за последствията, но не би ми хрумнало да искам сметка на човек, който поне с действията си е доказал, че му пука и че го е грижа, нито да го питам що не е бил в редиците на пожарникарите. Най-малко щото ако съдя по себе си, щях да изпадна в такава паника, че само щях да се пречкам на хората и вместо да помогна, щях да оплескам още повече положението.

    Ако е двоен стандарт това, че те е грижа за българската природа, но не си гасил пожари, не виждам защо аз трябва да ти обяснявам каквото и да било, нито ми е ясно какво не разбираш – сама каза, че ти пука, но не си потушавала огньове, а си правила нещо друго. Така че не питай мен къде съм била когато половин България горя, задай същия въпрос на себе си.

  6. Зададох го… И си отговорих… Попитах теб, попитах и други… Отговор не получих… Попитах така, защото ме болеше малко или много…

    Но по-добре да замлъкна, че май със всеки следващ коментар ставам все по-лоша…

Вашият коментар

