В пустинята…

Yesterday

Beatles

Yesterday, all my troubles seemed so far away
Now it looks as though they’re here to stay
Oh, I believe in yesterday

Suddenly, I’m not half the man I used to be
There’s a shadow hanging over me.
Oh, I yesterday came suddenly

Why she had to go I don’t know she wouldn’t say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday

Why she had to go I don’t know she wouldn’t say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday…

7 thoughts on “В пустинята…

  1. марфичка, не знам какво е това деанксид, но ми звучи като хапче, което пиеш когато си в депресия. което ме хвърля в притеснения. ако искаш ми пиши на lyd.students@gmail.com най-късно довечера към 10 ще го видя. можеш да ми пратиш там и ника си в скайп ако искаш.

    целувки

  2. Ама спокойно бе, Лид 🙂 Шегувам се 🙂 😛 Имам едно заболяване, дето се води нервновегетативна дистония, което ти го прикачат, когато не знаят какво ти е. Периодично (ама не и постоянно, в никакъв случай) вземам пропранолол с деанксид по лекарско предписание. В никакъв розов рай не ме хвърля, просто ми орегулира кръвното да кажем. Просто напоследък на работа беше доста напечено, та качих малко кръвно и така… Имам пет дена да пия деанксид и туй-то. 🙂 А инак в скайпа пак съм marfieta. 🙂

Вашият коментар

