Bulgaria vs. Europe

Преди време Бруно Бодзето беше направил много сладка анимация, представяща разликите между Италия и останалите западноевропейски страни. Като го гледах се успокоих – не сме сами! Със или без трикольорчета по реверите, не сме сами. Факт е, че във филмчето можеше просто да се смени италианското с българското знаме и нямаше да разберем, че не е правено точно за нас си. Тази анимацийка може и да сте я видели, от доста време шари в нета, ама ако не сте, ето ви:

Good job!

2 thoughts on “Bulgaria vs. Europe

  1. Тъжното е, че отдолу в коментарите някакви идиоти са писали неща от сорта на ‘кой го е правил това филмче?’, ‘ти поне грам патриотизъм нямаш ли’… Гади ми се от псевдо патриоти вече.
    Пък филмчето е симпатично (:

  2. Това си е симптоматично:) Ние като си седнем на маса, може цяла нощ да плюем колко сме калпави това, българите. Ако някой, който не ни е от компанията обаче, вземе, че се изока – е тогава вече става страшно. Ми ако патриотизмът се съизмерва с това да уважаваш тези, дето си мятат боклука от прозореца, паркират по тротоарите и всекидневно ми плюят на фасона с безхаберието си, то тогава аз не съм патриот. Ма грам патриот не съм и това си е.

Вашият коментар

