Искам си зимата…

Копнея за зима. Искам си зимата, честно! Искам истински, нормален зимен пейзаж. Искам току-що навалял пухкав бял сняг, който хрущи под краката ми. Искам снежен човек. Искам дърветата да са покрити със сребро и от стрехите да се спускат фини ледени висулки. Искам по стъклата на прозорците да се изрисуват дантели. Искам дъхът ми да излиза на пара през устата ми. Искам навън да повее истинска зимна буря, а аз да съм вкъщи, да пия горещ шоколад с малко ром в него, да се изтягам на канапето с интересна книга в ръка и без никакви проблеми на главата си.

Искам децата да се возят в шейни. Искам да уцеля някого със снежна топка и после да се смеем. Искам да направя портрета си в снега. И въобще не искам тая болна и неестествена псевдопролет, не искам да виждам цъфнали дръвчета в началото на януари, не искам и преждевременно напъпили люляци. По това време растенията трябва да спят и да събират сили за по-нататък!

Моля ви, искам си зимата!

28 thoughts on “Искам си зимата…

  1. И аз си я искам…
    Ама явно сме само ние…
    Спомням си, че като бях малка – зимата си беше зима, лятото – лято, есента – есен, а пролетта – пролет. Искам пак 😦

  2. Heh, i az taka. I oshte mnogo hora si iskat sezonite koito si obichat, ot koito imat dobri spomeni, ili prosto imat nujda ot tyah ama nyama! Globalnoto zatoplyane (neshtastnite mi literalni prevodi), atmosferno zamarsyavane i pr. pomagat dosta!
    (Izvinete za latinicata!)

  3. Аз мислех да уча сина ми да кара ски тази зима, а виж какво стана! Освен да си правим сухи тренировки вкъщи на килима. 😀

  4. хм, така си го написала, че чак на мен ми се прииска да има зима 🙂 при все че тези дни казвам на всеки срешнат колко би било хубаво да продължи да си е пролет да вали само над посевите 🙂

  5. Ех, и аз искам зима. Цялото това топло време без сняг по Коледа е тъжно и сиво, а в София – дори грозно. Затова и вчера като заваля си върях и си лових скришом снежинките с език:)

  6. и аз си я искам…
    искам си и 4-те сезона. искам си пролетта, когато й дойде времето. искам си лятото, когато му дойде времето. искам си есента, когато й дойде времето. искам си зимата, когато й дойде времето. 👿
    много искаме…

  7. мРЪН! Лятото студено, пролетта никаква, зимата – пуста, есента – изчезнала.
    На ти сега глобализация на света 😉 Много демократично, на всички им е гадно.

  8. Много зле. Миналата година карах борд от преди коледа, а сега… В цяла България работи една бабешка писта на Боровец. Като си представя, че съм хвърлил един голф 3-ка за екипировка и ми става лошо.

  9. и аз не мога, затова се радвах на пролетното време … сложих си зелената шапка иии, както гласи народният фолклор и съвременната практика:

    съп’та рап’та няма
    ръките в джобите
    и беж на кенана 🙂

    ако е нужен превод, свиркай!

  10. Не се разбира само какво е „кенан“ 🙂 Може би е равно на „мегдан“, а може и само звуково да си приличат 🙂

    Какво е „кенан“?

  11. абе и така не е зле, щото след пухкавия сняг, който за два дни прави софия да изглежда приказно бяал, после десет дена ми пълни обувките със студена киша и кал. май така си е най-добре. Който иска сняг – ето я планината.

  12. Хм, планината… 😦 То и на планината в момента няма сняг като хората, а пък и аз съм на морето, де да я търся тая планина във Варнa?! 😥

  13. Аааа:))))) Е така вече нещата доста се изясниха:) Ми освен да ида в Морската градина кат’ алтернатива, ма пак няма зима 😕

  14. И аз като Морвето си искам лятото, любим сезон ми е. Но и Коледа/Нова година без сняг си е перверзия отвсякъде :(. Караха ми се и ски тая година, защото миналата не успях… абе гърч.

  15. Da iskam si zimata,tya ni e nujna,a i ne samo na nas.O6te edna koleda bez snyag ne moga da si predstavya,ujasno e! ISKAM SI OBRATNO NORMALNITE SEZONI I JIVOT!!!NEKA PAZIM DOMA SI,EDINSTVENIA!!!!!…….

Вашият коментар

