А сега, да му мисли… Европаааааа! :)

Хехе, влязохме! С вазелин, ама влязохме! Нека им! 😈 Ще ни затварят АЕЦ-а? Ще ни слагат акцизи на ракията?! Ще ни забраняват шкембе-чорбата?! А да ги видим като са толкоз курназ!

Сега, по същество. Първо, Честита Нова Година! Да сме живи и здрави, да сме много влюбени, да сме много богати – на положителни емоции, че и на пари! Дано се сбъднат съкровените ни желания, дано сме усмихнати и щастливи, дано имаме повече поводи за радост!

За някои неща не познах. Например, президентът не се беше кичнал с лентичка. Обаче за фойерверките познах! Нямаше как да ги заснема, не се получи, но верно, в момента чайките във Варна се редят пред аптеките за силни транквиланти и капки за уши. Е.On. пък кой знае защо, не спряха тока. Празнична примоция, явно.

Направо съм потресена и изпълнена с всемирна любов и разбирателство между народите! А фойерверките… Леле мале! Не знам България дали е била най-осияното място на планетата, дето да се видело от сателит, но Варна беше най-взривоопасното такова. Ама много ми хареса, туй без майтап! Аз от балкона ги съзерцавах, не страдам от мания за самоубийство и не бях на площада, където под краката на людете, дето братя стават, кротко си гърмят пиратки, но и така спектакълът беше неотразим! В началото започнаха да гърмят на ниско и не се виждаше, а аз бях много нещастна, мислех си, че няма да хвана нищо. Обаче после постепенно ги издигнаха. И като се почна едно шоу… И по телевизията не съм била свидетел на такова! Не мога да го опиша! Невероятна феерия от светлини, симфония за ракети и ошашавени гларуси! Ма то имаше цветя, имаше цветя в цветята, ма се сипеха като снежинки, ма искряха като хиляди бенгалски огънчета… Това чудо продължи цели петнайсет минути! Хареса ми, зарадвах се като малко дете! 🙂 Браво, Кирчо, браво, Йорданов! 

И така, пожелавам ви щастие!
 

3 thoughts on “А сега, да му мисли… Европаааааа! :)

Вашият коментар

