Черни енергии витаят над Парламента… 0.о

Научно го доказаха, хората. Ама аз нали ви казах? Казах ли ви, а? Казах ви! Още на връх 8-ми ноември го казах, ама кой да слуша! На ви сега!

Ето, сърбам си аз кафето сутринта и се моля някоя добра душа да се обади с бомбена заплаха на работното място, което, разбира се, не се случва, нали, и по Нова телевизия в „Здравей, България“, се опитват да ме сюрпризират с нещо, дето ние отдавна си го знаем. Или поне аз отдавна си го зная… Депутатите ни се оказаха зомбита! Малииии! Щото аз, че го казах, казах го, ама друго си е човек да има и научно доказателство. А научното доказателство е доведено до нашето знание с изключителната помощ на д-р Орлин Драганов, председател на Сдружението по радиестезия, както и със съдействието на журналистите от вестник „168 часа“ Йордан Тодоров и Теодор Насков. Е верно, спор вече няма и не може да има. Парламентът е построен върху древни гробища и духовете и тъмните енергии от мястото редовно и безсъвестно обладавали народните ни представители. Спасението било едно – да ги няма много-много там, че да намалят щетите върху себе си. Ето значи какво било… А ние тук ги плюем, че кесят навсякъде другаде, само не и на работното си място, и недоволстваме, че ако случайно се озоват на парламентарната банка, току задремят. Ами че то си имало научно обяснение това състояние: хората спасяват живота си и затуй заобикалят отдалеч сградата на Народното събрание, а когато все пак им се наложи да напуснат убежището си и дойдат на работа, духът на злото ги обсебва тутакси. Ето защо често вътре сме свидетели на мистични случки… Тоест когато депутатите ги няма, отвлечени от необясними сили нейде в друго пространствено-времево измерение, черни енергии обладават картите им и в крайна сметка се получават разни особени крайни резултати на законодателно творчество.

Ахмед Доган пак излезе начело като особено прозорлив политик. Той човекът дори и по телевизията не пуска парламентарния контрол, да не би случайно да се урочаса от екрана, камо ли в парламента да припари! Евала на инстинкта му за самосъхранение! Народните избраници, които страдат от излишно влечение към екстремни ситуации, не се поучават от опита му и в крайна сметка се стига до сериозни отклонения в поведението им и в битието им като цяло. Цялата причинно-следствена верига се изменя. Гледаш го – кротък човечец, на мравката път прави, нали, пък току вампиряса и като следствие вземе, че обиколи всички налични парламентарни групи, като на всяка е особено верен, след което си прави собствена парламентарна група, спестява от закуски и става милионер. Състоянието било необратимо, казват, а освен това черната енергия, акумулирана в депутатското тяло, създава и своеобразен щит на недосегаемост… И на невидимост, да. Споменах вече за феномена с картите.

Положението е много сериозно, много. Но не бива да губим вярата си, щото спасение все пак имало. Докторът предложи използването на специални амулети, които да отблъскват влиянието на злите сили, можело също така под седалките на народните избраници да се поставел дебел пласт корк, който да неутрализира злокобните влияния на Отвъдното (което явно, че прониква през по-интимните части, видяло се е), стана ясно също, че друга палиативна мярка е преместването на Народното събрание в сградата на бившия Партиен дом. Аз се позачудих какво ще правим с настоящата сграда на парламента, когато същата внезапно се окаже тотално обездепутатена, но после си рекох, че винаги можем да си направим музей на восъчните фигури там. Подходящо е. Или атрактивна Къща на ужасите, която дори може да се използва за заснемането на хорър-трилъри. Ако не друго, специалните ефекти като духове, призраци и отвлечени депутатски души ще си бъдат естествена част от пейзажа, може би няма да искат големи хонорари и филмът ще излезе ужасяващ, но евтин. Що пък не?!

2 thoughts on “Черни енергии витаят над Парламента… 0.о

  1. Ахххх, милите! Ама не, наистина – милите! Ми и аз да работя там, и аз да съм духнала отдавна… Към по-щастливите милионерски полета, имам предвид.
    Само че не мога да не се възмутя от некомпетентността на господин доктора! Корк??! Когато най-логично е Първо – да използваме наличните близки източници на неутрализираща злото енергия (църквата Св.София, щото Ал Невски няма нищо свято кат местоположение и изобщо) и ако това не помогне, Второ – да се сберат де що Шамани има и да се проведат няколкоседмични обредни танци за успокояване на духовете… ако не тези на умрелите, то поне на депутатите…
    Сега сериозно – Марф, отдавна не се бях смяла така 🙂 Благодаря ти!

  2. онзи ден детето ме пита как така на депутатите не им било неудобно да не ходят на работа, още повече, че всички могат да видят това благодарение на телевизията.

    брех! хич не бях се замисляла от тая гледна точка! честно! през ум не ми беше минавало, че тия хора всъщност са на работа, вземат заплата, че и дават пример на нацията.

    бях свикнала да ги възприемам като участници в някакво скучно тв шоу, което и без това не гледам. и обсъждането на отсъствието им от залата ми се виждаше точно толкова скучно и безполезно.

    пък те били ходели на работа! глей ти! как му дойде на ума на туй дете!/!?! хм! хм!

Вашият коментар

