Честито, Стефановци! :)

Мдааам… Днес е третия ден на Коледа (което автоматично ме подсеща да честитя имения ден на вси Стефани, Стефки, Стояновци, Стоянки (ама не автобусни или таксиметрови) и всякакви други. Да сте живи и здрави!) Обаче, напук на всички вселенски закони, аз кеся тука на работа. Ми мързи ме, какво да правя! Даже и да ме мързи ме мързи, ако ме разбирате!

А вкъщи си имам Бейлис (все още 😳 ), имам си и елха, имам си книжки за четене, удобно пространство за провеждане на световен шампионат по мързене… И не на последно място, имам си и пълен хладилник с ужасно голямо количество неща за дояждане, което вече си е минус. Тоест, не е минус, че има какво да ям, минус е, че че ако продължа да ям както се яде по Коледа, ще се затъркалям по улиците като оживял кошмар. А в момента ме мързи и да се търкалям, и да бъда кошмар. Ми не е лесна мойта!

Искам, да ви кажа, поне по празниците да нямам проблеми. Мечтата ми е за уютна къща, насред която весело пращи камина, навън да си имам хубав, голям двор, асмичка и разни други такива благини. Е какво да се прави, налага ми се да се задоволя с апартамента, балкона и климатика. Мен не ми е за друго, ама намерих сърдито писмо от Дядо Коледа, изпаднало нейде около елхата, в което милия старец ми заявява, че ако не му предвидя за догодина свястна камина прилежащ комин, да съм имала да съм вземала, че ще го видя как се промъква из филтъра на климатика, че да ми донесял подаръка. Е аз що да споря с човека?! Проблемът ми е как да се сдобия с къща с камина, нали…

А тая вечер съм на гости. Ще празнуваме Стефановден, ще ядем, ще пием, а това, дето утре съм на работа никой за нищо го няма! Ама вече повече от година не е имало сигнал за бомба в Общината, с която делим една сграда! 👿 И телефонните терористи много пък се цивилизоваха, и те ще ми влизат в Европата, ха! Де го чукаш, де се пука! Айде, млъквам засега, продължавам да гледам стрелките на часовника и да правя вуду-заклинания, че да ми мине по-бързичко деня!

4 thoughts on “Честито, Стефановци! :)

  1. марфааааааааааа! тъкмо се чудех каква е тая весела ангелова и откъде-накъде е откраднала всичките ти категории! хахахахах!

  2. Аз бях, признавам си! 😛 Не знам що са ме писали Весела Ангелова, аз си исках Марфа, ма може нещо да не съм доуточнила… Бе карай, здраве да е! 🙂 А какво стана с баничките, вкусни ли се получиха? 🙂

Вашият коментар

