Фотоапарат и кестени! :)

Ме – хапи! ^.^ …което не означава, че хапя! Хич даже 🙂 Днес само ще се похваля, че си имам нов, много хубав цифров фотоапрат, мнооого правилно SONY, което, според описанието, дадено му в сайта на Техномаркет, си има 5 точков автофокос.ето го:) На, да ми повярвате! Хахаха, завиждайте вий, които си нямате фотоапарат с автофокос! Снимах си част от чорапа с него! Даже! За да покажа колко е як! ей ми чорапа ^.^ Сега ще си го разуча (фотоапарата де, не чорапа 😆 ), щото много функции са му наблъскали, ма много ви казвам! Освен фотоапарата вчера се сдобих и с кестени, ама такива не бях виждала – с размер на пресни картофчета, много големи и ужасно вкусни! Верно, 4,50 килото, ама наистина си заслужаваха – сладки ароматни, изобщо мммммм!

Ако се чудите как се приготвят кестени, да ви кажа: значи, може варени, много са вкусни и те. Слагат се в тенджерка с вода, не им се прави нищо и се варят около 40 минути. Печените аз поне ги правя по следния начин: първо им цепвам добре обвивката, за да не се взривяват като камикадзета из фурната, после ги нареждам в тавичка и пека при 250 градуса за около 20 минути. След това вадя, разбърквам, сипвам един пръст вода в тавичката и ги връщам. Вадя ги от фурната когато водата изври напълно. Ох, чак пак ми се прияде като се сетих 🙂

4 thoughts on “Фотоапарат и кестени! :)

  1. хехе! Честита тротинетка и да правиш много хубави снимки, че да има какво да гледам! Аз също много обичам да щракам – фотографията е крадене от времето, за времето. Нещо като хамстерстване: да си напълним бузките със запаси от спомени, мигове, гледки. хич не ти завиждам, даже ти съчувствам, щото аз все имам нещо нехванато и несполучено :), ами всъщност исках да ти кажа, че с експлорер не се четат думичките ти около фотката ти, а те са ми по-важни от нея. дан’ съ жегнеш на придобивка сега! Аз съм си наумила също един технически гевизелък, ма като си го снабдя, тогава ще бия тъпана.

  2. най- обичам печени на мангал кестени в кесийка (може и без специално джобче за корите, както ги продават някъде) и хайде в парка! омотани с шал, после чай на топло в съседното кафене. Където освен на кафе, топлото мирише и на дървата от огъня.

    🙂

  3. Мисля, че вече би трябвало да се вижда! 🙂 Мдам, нямам кестени днеска, ама утре ше отараша пак Пикадилитата да си намеря! Мррррррр… 🙂

Вашият коментар

