Скука, братеее, скука!

Ама хич не е лесна работа да те мързи толкова. Честно, ако ме болеше, колкото ме мързи в момента, щяха вече най-малкото четиридесет да ми слагат. И ми е скучно. Ма не е истина колко ми е скучно. И не ми се работи нещо точно днес. Искам да се размотавам, не ми се седи в тоя задушен кабинет, под който се намира котела на парното, поради което в момента обитавам някаква фурна! Честно казано, сериозно обмислям варианта да заработвам допълнително – трябва само да сложа чайник върху парното и сауната е готова. Понеже кабинетът е доста голям, мога дори да обособя две помещения – за мъже и за жени отделно… Ми така де, все пак не сме в древния Рим, аз какво, оргии ли ще правя тука?! Никакви оргии! Само сауна, срещу подобаващо заплащане!

Освен това ми се ядат кестени, ама точно в момента няма откъде да ги добия. А и да има, няма къде да ги приготвя, ще трябва да чакам до довечера, когато се прибирам вкъщи, ама то дотогава може и да не ми се ядат кестени, аз откъде да знам?! Обаче, да ви кажа, колегите ми съвсем изкукаха… Идвам си аз на работа и какво да видя – във фоайето, моля ви се, украсясват коледната елха…
„Що сега украсявате елхата бе?!“ – питам аз
„Ми кога да я украсяваме?“ – с подозрение ми отговаря на въпроса с въпрос колежката Бойка.
„Ама то още дори не е краят на ноември, що не я украсим в началото на декември?“
„Ха! Глууупости!“ – много възмутено проточи Бойка и й сложи звездата на върха.

Ми лошо няма, като искат елха през ноември, коя съм аз, че да ги спирам? Може пък през декември да ги навия да боядисаме малко яйца за Коледа, много обичам да боядисвам яйца понеже… Иначе казано, явно, че и на колегите им е скучно. То ако не им беше, щяха ли да почнат да редят елхи по никое време?! Обаче и аз много обичам да украсявам елха:) Имам си една изкуствена, щото ми е жал за истинските дръвчета, ама изкуствената не е никак лоша – много добре са я направили, даже на пръв, втори,че дори на трети поглед прилича на естествена елхата! Проблемата е как да успея опазя елхата от котето, ама ще му мисля на Бъдни вечер, когато ще си я украсявам 🙂 Подозирам, че опазването ще включва завъртян два пъти ключ на холската врата, както изглежда 😉 Бе да сме живи и здрави дотогава, това ще кажа! Че ми писна вече да си правя планове и да ми се провалят! Пфу!

Ама не е истина как ме мързииии, колко ми е скучно, колко ми тъпо! Бе тъпо ми е бе! Ух, наближава да изляза в обедна почивка, да издаяня още малко е въпросът…

12 thoughts on “Скука, братеее, скука!

  1. винаги съм се чудила какво работиш 🙂
    на мен не ми е много скучно, ама реших малко да си почина, и за да не ям, чета блога ти 🙂

  2. много се зарадвах, че още една душа гледа на коледните дръвчета като мен – няма нищо по-тъжно за мен от захвърлено на улицата коледно дръвче и от разпадаща се къща. на всичкото отгоре купуването на дръвчета – по вид и размер, пак стана работа за мутри и новобогаташи. Дайте да покажем колко можем да харчим… и да изхвърляме след това. От малка елхата ми е „болна“ тема. Какво ли не съм правила, за да си имам коледно дръвче. Даже имам и тъжни спомени, не само победоносни. Години наред имахме смешна кръстачка – едно колело от вагонетка. Не ми се обяснява както е това колело, но не е кръстато. И ми беше смешно, като кажехме нещо за „кръстачката“…

    От години си имам изкуствена елха. Украсяваме я с радост. Единственото обаче, което ми липсва, е ароматът на гората. и смолата. Кехлибарените й сълзици. Казвах си, че плаче за майка си – нали т приказките още така сме научени. А може да е плакала, че й убива нашата „кръстачка“.

    Ето, коледно настроение, ароматно като чай – тъжно, спокойно, топло, самотно-уютно, скрито очакване, тайнство. Живот. Измисляме си крайни и начални точки, за да ни е лесно-интересно.

    Марфа, до скоро! Като украсявам моята елха, ще окача една топка с мисъл за теб, да ти се случи нова хубава точка. Може всъщност и повече.

    Пак ще дойда да се порадвам на картинките-чувства. на чувствата-картини.

  3. Начи, работя в градската библиотека във Варна, ама в Информационния център, който по съвместителство освен всякакви други функции изпълнява и функцията на Интернет-клуб. 🙂 В туй няма нищо лошо де, ама само до момента, в който не осъзнаеш, че освен нормалните хора, които искат да ползват Интернет, тук идват и такива, които не ги допущат да прекрачат средния интернет-клуб по най-разнообразни причини, хм! 🙂

    Аби, аз мнооого години имах все борчета, докато не ми стана мъчно за тях, горкичките. Държах ги украсени безбожно много дълго време (едва ли не до Великден щях да ги държа, ако ме оставеха), щото не исках да ги захвърля, а си нямам и печка, дето да мога да ги изгоря. На последното ми дръвче още му пазя пънчето:) И тогава си купих много сладка елха, изкуствена, ама е много хубава! И сега знам, че няма убити заради мен дръвчета!

    А, и совен това, имам си нов и много як цифров фотоапарат! Ма много правилно SONY! 😀 Их, че ми е кеф ама! Пък ако знаетена кви кестени попаднах, ще ми завидите и затуй няма да ви кажа! :mrgreen:

  4. една от мечтите ми е да работя в библиотека, ама за сега се въздържам заради заплащането 😦 може и в книжарница 🙂

    и аз ги държах много, а изкуствените до юни 🙂 и всички ми се смеят 🙂 хахахах

  5. Според мен единствената причина да работиш в библиотека е да четеш книгите, които са там и иато се начетеш да се махнеш. Не бива да позволяваш да ти става скучно. Огледай се около теб – има цяла Вселена!!!

  6. Ако ме питаш, то това дето е в главата ми стига за поне три вселени! 😆 Ама що да не ми става скучно отвреме-навреме поне? Че то, ако все ми е интересно, накрая като нищо и скучно може да ми стане от еднообразие! :mrgreen:

  7. Ами не знам дали и в България вече я има тази практика да се украсява живо дърво на празника, а след това да се засажда на открито. В Италия и Германия знам със сигурност, че се дават елхи под наем. Даваш някакъв депозит (нещо от рода на 50 евро) и ти дават жива елха, която след това можеш да върнеш и да получиш обратно част от парите около 80% ако не се лъжа или да си я засадиш в градината.

    Но и на мен ми става тъжно да се отсичат толкова дървета само за няколко седмици 😦

  8. @Даваш някакъв депозит (нещо от рода на 50 евро)и ти дават жива елха, която след това можеш да върнеш и да получиш обратно част от парите около 80% ако не се лъжа или да си я засадиш в градината.


    прости репликата ми, но не знаеш ли колко струва една естествена елха, щом пишеш това?

    не струва толкoва, „нещо от рода на 50 евро“

  9. Е сега… Стана ясно какво се има предвид. В Германия може и да струва петдесет евро, ама ако го приравним в български стандарт – 25 лева стават. То май и естествените елхи и без друго по толкова идват… Но в интерес на истината от няколко години продават елхички в саксия, дето да можеш да си ги засадиш после, само че не съм си купувала – нали си имам изкуствено дръвче. Но ако човек няма такова – – елхата в саксия е добра алтернатива, нищо, че тези, които съм виждала, са съвсем мънички:)

  10. Ние винаги си купуваме естествени елхи,но отдогодина ще настоявам пред семейството за такава в саксия.Имам приятелка която живее в къща и да я засадим (не приятелката) в нейния двор,ако се съгласи.Мисля,че това е компромисното решение вкъщи
    да ухае на елха,но и да не убиваме природата около на.

Вашият коментар

