Их, ама значи!

Никога не спират тока, когато имаш нужда от това! Когато взема властта, Варненското енерго ще бъде изправено пред стената без никаква цигара, може по милост да му разреша да си палне една шашка с динамит!!!!

Та, значи, причината за праведния ми гняв се корени в следното: днес пак спираха тока и ми се затри един особено неоценим (поради липса на стойност) HTML. Просто се оказа, че не се е сейвнала, гадината му ниедна! Само че, който е чел, ще се сети, че искрено си пожелах да не ме налази някоя като оная от вчера, дето ме предупреди, че ми облъчват компютъра с интегрални схеми. Ми не ме налази, налази ме самата интегрална схема от плът и кръв. Иска, значи, материали за ролята на учителя в обединена Европа. Тоест, иска от мен да й снеса готов реферат или курсова работа или нещо подобно. Е, аз не че не мога да избълвам точното си виждане за ролята на учителя в обединена Европа, за ролята на обединена Европа  като цяло и за съдбата и на учителя, и на Европа, но, да пукна, ако ей тъй за няма защо, реша да ръся мъдрите си мисли пред света. Най-малкото от НСБОП може и да ме арестуват…

Та, въпросната Интегрална Схема облъчи компютъра със следното: сложих я аз пред вездесъщата Гугла, обясних й, че готов материал на споменатата вече тема за ролята на учителя в обединена Европа най-вероятно няма, но тя трябва да си намери неща, които, след като ги прочете и осмисли, ще й свършат работа. В резултат написахме в търсачката ключови думи „учител“ и „европа“. Излязоха 68 страници с материали, в които се съдържат споменатите слова. Да… И тя се захвана да чете всичките… И не спря да се възмущава, че никъде няма материал, озаглавен „Ролята на учителя в обединена Европа“…

А токът не ще да спре, поради което компютрите работят и тя ми танцува по нервите с балетни пантофки, като от време навреме припява „е няма и няма, и това си е!“ Най-накрая ми писна, та й обясних, не помня за кой път, че точно така озаглавен материал тя няма да намери. Понеже ми се стори, че не ме разбра, й дообясних, че вероятно от нея се изисква да напише нещо по въпроса, като за тая цел тя трябва, примерно, да разгледа доколко е ефективна класно-урочната система в съвременния свят, доколко е логично да кретаме с една учебна програма на системи и с начин на преподаване, който просто не еволюира, да направи съпоставка между български и някой и друг чуждестранен начин на преподаване… Тя само дето не взе да си записва! Обаче най-накрая си тръгна по Бога, та мога да се накрещя на спокойствие!

Вашият коментар

