Станишев го направи с телефона ти. Ще го направи и с пощата ти!

По време на евроизборите ми беше много криво. По една единствена причина и веднага ще ви я кажа. Ами получи се така, че единствено на мен (от всички мои познати и роднини), не ми се обадиха нито Станишев, нито Калфин, за да ме кандърдисват да гласувам за баба ми от Бузлуджа. Стана ми самотно, некомфортно и дори обидно. Така де, аз тук електорат ли съм или лукова глава? И таман да се обидя окончателно на БСП-то и по тая причина да ги зачеркна от списъка си с хора, на които пращам коледни картички и честитки за Девети септември, решавам да си проверя единия e-mail, дето по-рядко го ползвам и ми е само за служебни цели. И, о, Боже мой, на какво попадам!!! Някакви ми предлагат да си увелича пениса, други ме кандърдисват да си закупя от тях евтина виагра, трети ми честитят печалбата от лотарията, а четвърти апелират към мен да не позволя да ми приватизират страната. С други думи, Сергей ми е писал!!! Писмо! На мен!!!! Простете изблика на удивителни, но още бърша очи и секна носа си. Е, писмото няма обръщение, но по-важното е, че го има!

Малко по-късно… Ентусиазмът ми поспадна. Точно преди да разпечатам писмото, да го покрия с червени целувки и да го лепна на стената, за да ме топли (или по-скоро да ме охлажда в тая жега), направих грешката да поровя из нета. Това ме отрезви. Сергей не бил писал само до мен. Това писмо било известно вече на мнозина и дори го има пълнотекстово накъдето и да се обърне човек.

Още малко по-късно… Е добре. Аз пък съм оптимист. Така де, оказа се, че България разполага с къде седем милиона избиратели, а дори Сергей би се затруднил да напише седем милиона индивидуални писма. Простих му. А ако случайно вашите пощи не са били оспамени, ще си позволя да публикувам този позитивен политически манифест и на страниците на недостойния си блог. Четете и плачете:

През 1997 г. Костов продаде авиокомпания “Балкан” на Гад Зееви почти без пари, а “Кремиковци” – за един лев. Приватизацията ги унищожи. Сега той планира да приватизира болниците, университетите, АЕЦ “Козлодуй”, даже и пенсионно-осигурителната система.

Борисов е вратата на Костов обратно във властта. Само вие, българският народ, може да спрете Борисов и Костов. Всеки ден все повече българи осъзнават, че Борисов е билетът на Костов за връщане в политиката. Борисов заявява, че ако спечели изборите, ще се коалира с колегите си вдясно и с Костов. ГЕРБ и Синята коалиция възнамеряват да се върнат обратно към приватизацията. Борисов ще позволи на Костов да управлява икономиката.

Борисов и Костов имат намерение да приватизират предприятията ни, точно както полседният го направи докато бе министър-председател. Костов продаде металургичния завод “Кремиковци” за един долар. Той продаде БГА “Балкан”, металургичния комбинат “Стомана-Перник”, “Нефтохим”, “Агробиохим” и много други български компании. Десетки хиляди българи загубиха работата си заради тази политика. Ако не ги спрем, ще го направят отново.

Заедно с БСП и Коалиция за България ще защитавам българите и ще гарантирам техните работни места. Наследихме страна, която бе поставена на колене от хора като Костов, които са я ръководили безотговорно. През последните четири години заедно с всички българи успяхме да построим отново тази страна. Укрепихме икономиката, увеличихме заплатите и пенсиите и създадохме стотици хиляди работни места. Те затвориха стотици заводи като “Агробиохим”. Ние успяхме да октрием нови и да укрепим нашите компании. По този начин създадохме над 344 хиляди добре платени работни места. Знам, че това не е достатъчно. Българите заслужават повече. Аз и БСП ще продължаваме да се борим, за да имате по-добър живот, по-високи заплати, по-добри условия за работа и повече възможности да израстнете в работата си. Борисов и Костов възнамеряват да приватизират болниците ни, точно както направи Костов докато бе министър-председател. В резултат на това само богатите хора ще могат да си позволят да получат добро здравеопазване. За Борисов и Костов здравеопазване е въпрос на печалба. За тях всеки един, който няма пари, е “лош човешки материал”. Ако не ги спрем, ще го направят отново.

За нас здравеопазването е за всички хората. Коалиция за България е за безплатно зравеопазване за да може всеки българин да получи достъп до здравната система. През последните четири години доказахме, че единственият път напред е държавата да има по-активна роля. Държавата е единствената, която може да инвестира милиони в болниците и да се погрижи хората да получават по-добро здравеопазване. Ако не ги спрем, ще го направят отново.

Борисов и Костов възнамеряват да приватизират университетите ни. Това си е търговия с бъдещето на младите хора. Нещо повече, само богатите деца ще могат да си позволят образование.

Няма да позволя на Борисов и Костов да застрашат бъдещето на нащите деца. Заедно с БСП и Коалиция за България ще продължим да инвестираме милиони в образованието, в нашите училища и университети.

Борисов и Костов възнамеряват да приватизират нашата пенсионна и социално-осигурителна система. Разговарям ежедневно с възрастни хора, които си спомнят дните на Костов, когато техните пенсии са съкратени наполовина. Какво могат да научат възрастните и всички скромни българи от Борисов, човек, които ги нарича “лош човешки материал”?

Така. Вероятно вече сте награбили кой валидола, кой каквото има и се криете в килера, стиснали кухненския нож в ръка. Спокойно. Има надежда. В тая черна, черна бездна, в тоя черен, черен хорър, въпреки тоя черен, черен Костов, има светлина! Успокойте се и четете нататък:

Няма да позволя на хора като Борисов и Костов да засягат по-възрастните от нас. Няма да позволя нито един българин да бъде оставен зад борда. Ето защо заедно с правителството удвоихме пенсиите и заплатите през последните четири години. Знам, че българите очакват повече и имат право. Заслужавате повече и ето затова БСП и Коалиция за България се кандидатира с икономически програма, която ще повиши жизнения стандарт на всеки гражданин.

Вие трябва да вземето съдбоносно решение за бъдещето си на 5-ти юли. Можете да изберете опасната дясна коалиция на Бойко Борисов и Иван Костов.

Ако те спечелят, те ще засегнат най-нуждаещите се в България като приватизират нашите заводи, училища, болници и нашата пенсионна и социално-осигурителна система. Те казват, че “възрастните са лош човешки материал, много работни места ще бъдат загубени, а здравната помощ ще бъде достъпна само за богатите.” Ако те спечелят, всеки българин е застрашен.

От друга страна можете да гласувате за БСП, която ще се погрижи икономиката ни да е силна, работните места гарантирани, а всеки един гражданин – да бъде защитен.

Приватизацията се провали преди десет години и ще се провали отново. Освен ако не спрете хора като Борисов и Костов. Ако не ги спрем, ще го направят отново.

Нека да ги спрем заедно.

Амин.

Сега, понеже никога не съм крила симпатиите си към Сергей Станишев, а освен това винаги съм се прекланяла пред професионализма му, ще си позволя малко другарска критика. Така например забелязвам, че е пропуснал да спомене как Костов уби Пепи. В текста силно натежава липсата на изречение като „През 2001-ва година Костов уби Пепи. Ако не го спрем, ще го направи и с вашето дете“. Разбира се, липсва и сакралното „Костов окраде България“, макар че постоянното натрапване на „Кремиковци“ донякъде компенсира този неволен пропуск.

Все пак, ако ми позволи господин Станишев, бих препоръчала да ограничи многословието си. Ако посъкрати писмото си именно до посланието: „Костов уби Пепи. Ще го направи и с детето ти. Костов окраде България. Ще окраде и съседните държави. Борисов също е от лошите. Само ти можеш да ги спреш!“, тогава ефектът би бил по-добър. Кратките и ясни послания работят повече. Така де. На всеки му се случва да превключи канала по време на рекламите, нали? А колкото по-кратка е една реклама, толкова е по-голям шансът да се чуе и да се възприеме от повече хора. Освен това в коя съседна държава има достатъчно наши, хм, сънародници, които биха могли да се уплашат от евентуална инвазия? Точно така. Дет се казва, сто гласа да вземе от там Станишев, кой му ги дава?

И така, трогната съм. Чувствам се като ятак преди Девети септември. Получавам позиви, писани на ръка вероятно някъде в съседната мандра, в които мъдри хора ми откриват очите за истината и ме предупреждават да се вардя от околийския. Жалко, че няма как да се окаже, че Костов е примерно пряк потомък на оня садистичен убиец, разстрелял шестте ястребинчета. А колко хубаво щеше да звучи! Верно, удължава малко предизборното послание, но пък би било красиво в ужаса. „Дядото на Костов го направи с ястребинчетата. Костов го направи с Пепи. Наред е твоето дете!“ (тук в клипа се показва русокъдро момиченце, което си играе с плюшено мече, Костов стои зад гърба му, стиснал в ръката си брадва, а над рамото му Бойко зорко бди да не би кървавото престъпление нещо да се провали).


Сега малко по-сериозно. Костов не направи с „Кремиковци“ това, което трябваше, а именно веднъж завинаги да му дръпне шалтера. Писала съм и друг път за това, а вероятно и пак ще пиша. Та преди 9 септември 1944 г. България е страна с доста развито за тогавашните условия селско стопанство за сметка на някаква по-тежка индустрия. След 9-ти у нас се налага идеята, че развита страна=страна с развита тежка индустрия, а слаборазвита страна=страна с развито селско стопанство. Дори така ни учеха в училище, че да не вземем да се объркаме. Селското стопанство е запратено на втори ред, а се строят неща като „Кремиковци“. Тоест, насред голия кър човек си прави стоманопреработвателно предприятие, без да разполага със суровина, която да преработва, но за сметка на това разчита общо-взето на един доставчик, който после доброзорно ще изкупи произведеното и ще го разпредели по канален ред из СИВ, независимо кой има нужда от стомана и кой – не. Това, че предприятието (и още сума ти като него) е мъртво родено (заедно с безчетните си братчета и сестричета), не е от значение, понеже всеки комин е кол в… задните части на империализма.

Така че „Кремиковци“ и останалите изредени в покъртителния и умилителен позив уродчета са чисто и просто една черна дупка, гълтаща средства, която я поддържаме първо от носталгия и второ, щото ни е страх да я затворим, за да не си навлечем гнева на всички, въвлечени в пълненето на тази гигантска бъчва без дъно. Така че аз разбирам защо Костов не затвори „Кремиковци“ и останалите соц-недоносчета и вместо това се зае да търси някой друг, готов да им бере гайлето, но не го оправдавам. Е те тая брадва верно трябваше да падне. Ама на. А сега какво? Ами ето какво.

Те казват, че“възрастните са лош човешки материал, много работни места ще бъдат загубени, а здравната помощ ще бъде достъпна само за богатите.”

Е, аз от последната част в тоя „цитат“ не се притеснявам. Нали сме най-бурно развиващата се намсикво в Европата, та де ги у нас тези бедни, дето ще се закъхарят за здравната помощ?

Заключение: Станишев, с червена роза закичи се и нека баба ти бъде с теб. От Бузлуджа до края на света.

25 коментара за “Станишев го направи с телефона ти. Ще го направи и с пощата ти!

  1. мда, и пепи уби и се погаври струпа му на площада пред народното събрание.

    и ще приватизира предприятия! О БОЖЕ!!! какъв изрод!!!

  2. И стари, и млади в България са лош човешки материал. Ако не беше такъв калпав народа, България щеше да е супер място за живеене.

  3. тоя Костов голям престъпник бил бе тц тц тц Виденов му остави такова прекрасно място с куп яко печеливши предприятия, а той да земе да им тегли брадвата

  4. аз се чувствам лично обидена, че не съм чувала предизборни гласове. възможно ли е Станишев да ми е сърдит, че да не ми пише??

    а бурноразвитието не предполага ли откриване на нови работни места?

    • Как бе? Там е! Веднага след клетвите, че зарад Борисов и Коство само богатите деца ще могат да си позволят образование! 😐

  5. Преди 2 седмици пътувах през 2-3 източноевропейски страни с развито селско стопанство и направо не ми се искаше да се връщам в бурноразвиващата се България…
    А Станишев може да упражнява публицистичните си умения под вещото перо на дургарката Дърева – след 4 дни няма да има какво друго да прави.

  6. Аз последно не разбрах Кремиковци за един лев или за един долар е продаден – или съм пропуснала момента, когато левът е бил равен на долара, та Станишката така лесно мени валутите през един абзац?
    Па да беше се погрижил някой да фърли едно редакторско око на туй произведение на писменото слово и еталон за ПР, освен окото да фърли и някоя друга запетая, спелчек и прочее висококвалифицирани и скъпоплатени дейности…

  7. Като чета писмото е ясно, че е адресирано до тези които плачкат за Кремиковци (и много тежката индустрия) и за които „приватизация“ е мръсна дума.
    А те са си им електорат така или иначе, нищо не се променя.

    По-скоро такова писмо ме радва – явно яко ги тресе страхът и това е много, много хубаво.

  8. Pingback: Политика | Serge`s

  9. бе стига, бе, ма той костов всъщност е циганин, при това гърбав, а и хъхри. па и попърда. знам го от сигурен източник.

  10. Аз пък знам, че след 4 дни голям смях ще падне…работата е сериозна! И как можа Виденов всичко да ограби, нищо да не остави за Костов, Мистър 10% и другите? Доган уж коалиционен партньор на беше на Костов, пък му би депесарския шут!?
    Марфе, за теб вече съм спокоен! Щом и Станишев ти е писал, значи след 4 дена няма вече да ти е криво. След тази предизборна кампания, вече си си осигурила поне шеф на синята библиотека на синия синод да станеш или поне клакьор на дуета Командира и Генерала.

  11. Бре, бре, Марфе, пораснала ти работата, щом получаваш такива писма. 😛 Пък аз нямам нищичко, хем скоро пратих на Орешарски клипчето със седенката, да не земе да го забрави човекът. 🙂

    Обаче забелязах едно нещо: получила си го на СЛУЖЕБНИЯ мейл…

    • Не бе, Миме! 🙂 Начи, имам си аз един служебен мейл, дето си ми е в службата и го ползвам само и единствено там. А имам и друг мейл за служебни цели в абв-то, дето понякога от службата ми пращат писма до него като съм вкъщи и примерно там получавам и оферти от jobs.bg. Та те тоя мейл го проверявам по-рядко, но като го проверих оня ден, и кво да видя. 😯 Но съм благодарна. Отвори ми очите човекът. Ей на, че сега оня Вейдър щял да облага земята с по-висок данък. Бе махни махни.

      • BTW, това с данъка за земята е голяма простотия. Истината е малко по-друга. Този данък го искат НСОРБ и кметовете на общините. Искат го от 2-3 години, но все не им даваме да го въвеждат. Интересното е, че ръководството на НСОРБ е червено до мозъка на костите и те най-много драпат за този данък. Дори са членове на Висшето партийно ръководство на БСП или както там им се казва. Днес сутринта чух другаря Станишев да заплашва, че това била идея на Костов и като нищо щял да го направи.

  12. Аз бих направил следния рекламен клип
    „Първо се вижда клипа с брадвата, Костов и Борисов“, след като свърши и се чуе благия глас Ламбо, екрана застива и се появява един огромен надпис “
    А, ТИ вярваш ли им?

  13. Pingback: Избрано от блоговете | Пост-скриптум инфо

Вашият коментар